payam
chera vagti mikhahim be ye chiz dast peyda konim hame kar mikonim ya inke khili beram lezat dare ama hamin ke be dast omad baramon bi arzesh mishe ya tekrari
parnian
آنها که گفته اند : "دوری و دوستی" یا طعم دوستی نچشیده اند ، یا درد دوری نکشیده اند ... !!!
امید
Bache Hay Ahl e Rap Biyan Talebeye Bahs e Rapi Shodam
Mohammad Kojaie
امید
دوستان یه خبر بد به احتمال 60% تا 22 بهمن اینترنت ملی میشه
یعنی اینترنت ایران از جهان جدا میشه.
che sibila shakhi dari?
1390/11/19 - 20:30khahesh mikonam
1390/11/19 - 21:24