payam
sa;am be hameye dostaye khobam . bacheha valentain be dostaton chi mikhai bedin?
parnian
خدایا... بابت آن روز که سرت داد کشیدم متاسفمـــــــــ...!!! ... من عصبانی بودم برای انسانی که تو میگفتی ارزشــــَش را ندارد و مــــــــــن پا فشاری می کردم...
hadith
تنهایی یعنی . . . زُل بزنی به آی دی روشن طرف و هی بگی لــعنتـی پی ام بده ... بـعد یـارو آف شـه ... !
sahar
کسی چه میداند شاید روزی برعکس انتظارم به حال این روزهایم گریستم!
sahar
بچه ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ می زنند…. و گنجشکها جدی جدی می میرند. آدمها شوخی شوخی زخم می زنند …. و قلبها جدی جدی می شکنند. آدمها شوخی شوخی لبخند می زنند…. و دلها جدی جدی عاشق می شوند .
sange paa o ina shenidi ?
1390/11/18 - 23:04na chie nakone hamonie ke gadiam to hamom estefade mishod
1390/11/18 - 23:08 ( لايک توسط 1 کاربر )hamom chie ?
1390/11/18 - 23:12. mn halam ziad khob nist ziad khordam mikham beram bekhabam .parnia jan eshalan ke ba eshget khob beshi bad baham biad maro maskhare konid. vali kado mnam begirid vasae valen. badam moshakasate khodeto bede . felanam babay ta farda
1390/11/18 - 23:15bashe to khobi
)

1390/11/18 - 23:17