محسن رضایی ناظمی
من 22 دی برای تولدم پارتی بگیرم کیا میان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
payam
salam be hameye bache haye daneshghae ghiam dasht
ali
bogzar harche nemikhahim beguyandMOHEM INAST KE ASHEGH SHODIM!!!!!!!!!!!!!
sasan pool
از این امتحان های ریاضی دانشگاه خودمون بدم میاد.سوال های سخت میدن پایینش می نویسن کار کلاسی و میان ترم 2 نمره خداییش خیلی رو اعصاب.خدا رو شکر ریاضی مهندسی حذف شد معادلات هم این ترم پاس بشه یک آمار یک محاسبات دیگه راحت میشم از هرچی ریاضی هست.
امیرحسین
چه کسي گفته است که دو خط موازي به يکديگر نمي رسند؟ مگر آخرش را ديده است؟؟
نی ناش ناشم دارید
1390/10/15 - 01:28بچه ها ممنون از حضورتون ، در ضمن از مینا خانم می تونم بپرسم چند تا دوست دارن ؟ اسماشون چیه ببخشیدا
1390/10/15 - 01:28خواهش می کنم من بخشیدم من یکی از دوستاشم
1390/10/15 - 01:39...
..
.
.
.
.
.
بین خودمون باشه مینا یکم هواس پرته منو یادش نمیاد
manam miya,shoma davat kon
1390/10/15 - 01:47بچه ها من میگم آقا رضا یک گروه تشکیل بده به نام پایه های مهمونی بعد اونجا دوستانو جمع کنیم نطرتون چیه
1390/10/15 - 11:06