یافتن پست: #ha

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
فیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟ پـــ نه پـــ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 15:15
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتیم رستوران، میگم 2 تا جوجه لطفا، میگه جوجه کباب؟ پـــ نه پــــــ ازین جوجه رنگیا، یه قرمز بدین یه سبز!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 15:14
+2
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
چرا هیچ کس جز "پــ نه پــ" چیزی نمی نویسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ {-9-}
11 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 13:11
+3
mina_z
mina_z
وضوع: پَــ نَــ پَــ دوستم زنگ زده موبایلم میگه ممد پول داری یه خورده بهم بدی؟ بهش میگم: بیا عابربانکم رو بگیر برو. میگه: توش پول داری. گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ گفتم تو خونه نشستی دلت گرفته گفتم بدم بری یه دوری باهاش بزنی!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 11:50
+4
ebrahim
ebrahim
میگه اگه پست نامربوط بزارم مسدود میشم؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ میفرستنت فینال تو فیس بوک.اونجا شجا عت بخرج بدی دیدگاه · 4 دقیقه قبل · Share
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 10:34
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
man darde to ra ze dast asan nadaham*del barnakanam ze dost ta jan nadaham*****az dost be yadegar dardi daram*kin dard be sad hezar darman nadaham ***I Love yuo
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:41
+1
mohammad
mohammad
یکی از دوستانم اومده بود خونمون ، تو اتاقم چشش خورد به گیتار .. گفت : ماله خودته ؟ گفتم : پــ نـــ پـــ ماله محسن یگانست اومده بود پیش من تمرین کنه یادش رفته ببره
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 00:51
+3
mohammad
mohammad
سلام. من mohammad هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 00:19
+1
mohamad
mohamad
سلام. من mohamad هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 23:31
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ