محسن رضایی ناظمی
فیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟ پـــ نه پـــ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه.











lotf kon pa na pa haye tekrario hazf kon
1390/10/16 - 15:16