یافتن پست: #ha

payam
payam
fara residan fasle kopi kardan jozavat va neveshtan tagalobat bar tamamie dostan azizam mobarak bashe{-21-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 13:05
+2
mohammad24
mohammad24
سلام. من mohammad24 هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:07
hadith
hadith
سلام. من hadith هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:28
+1
mina_z
mina_z
دارم کتاب میخونم میگه اسمش چیه میگم صدای پای اسب میگه محتوا هم داره؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ 500 صفحه نوشته پیتیکو پیتیکو
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:13
+5
-1
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
@HoSseiN : باز جاي شكرش باقيه ماي كامپيوتر وكنترل پنل باز مي شن از همين جا از مسولين كمال تشكرو دارم !!!{-17-}{-15-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:02
+3
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
اساتید عزیز؛{-14-} خواهشمند است در هنگام طراحى سوالات امتحانى به یاد خواهر ، مادر و عمه هاى خود نیز باشید که داستان نشن !!!{-12-}{-54-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:55
+2
zahra
zahra
بابام زنگ زده میگه سند خونه رو بردار بیار ! بدو بدو دارم میرم پایین ، همسایمون دیده میگه این سند خونتونه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دفتر مشق بابامه یادش رفته ببره مدرسه ، خانم معلمشون دعواش کرده
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:52
+3
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
When I was 15 . . . انکار نکن ، ميدونم"وِن آي واز پونزده" خونديش !!! {-7-}{-50-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:46
+1
armaghan
armaghan
azam miporse esmet chiye?migam armaghan mige esme khodete migam pa na pa amme khoda biamorzam dame akhari goft amanati negahdar
7 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:45
+7
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
تقلب چیست ؟!{-11-} یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن {-12-}. شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.{-45-} نوعی هلو برو تو گلو ! {-50-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:32
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ