mah3a
هر بار که می خواهم به سمـتـت بیایم یادم می افتد
”دلـتـنـگی”
هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست….!
شاهین
قزوينه به زنش ميگه عزيزم بيا حرفاي عاشقانه بزنيم، زنش ميگه تو اول شروع کن، قزوينه ميگه داداشت خوبه ؟؟
عسل ایرانی
آنقدر خوب هستم،که ببخشمت... اما.. آنقدر احمق نیستم،که دوباره به تو اعتماد کنم
شاهین
معلم کلاس اول از ساسان کوچولو می پرسه ..اگه تو 10 تا شکلات داشته باشی 2 تاشو بدی به سمیرا..3 تاشو بدی به مریم و یه دونه هم بدی به شراره اونوقت چی خواهی داشت؟؟؟ ساسان میگه .خوب معلومه 3 تا دوست دختر جدید!!!
ebrahim
چرا بغل کردن حس خوبی به آدم میده ؟ ♥
چون در سمت راست بدن قـلب وجود نداره و اونــجا خالیه ولی وقتی کسی رو که دوست داری بغلش میکنی قلبش اون جای خالی رو پر میکنه و انگار که تو صاحب
دو تا قلب شدی!
سلام عزیزم خوبی؟




1390/12/6 - 21:01 ( لايک توسط 1 کاربر )مرسی
1390/12/6 - 21:08




1390/12/6 - 21:10


1390/12/6 - 21:17