یافتن پست: عشق

saman
saman
در CARLO
کاش دليل اين همه سکوت را مي دانستم
من غرق در سکوتي سردم و تو در خنده هاي گرم چنان مستانه به سر مي بري که دگر هيچ يادي از کسي که ساليان سال تو را عاشقانه مي نگريست و صادقانه دوست داشت نمي کني
آري...
من دگر براي تو تمام شده ام و با رفتنت مرا از پيش تنهاتر کردي شايد تو اکنون خوشبخت باشي کاش مي دانستي که من آرزويي جز شاد بودنت ندارم
کاش...
اما تو رفتي و حتي براي احترام به تمامي روزهايي که در کنارم بودي نگاهي به نشانه عشق نکردي و من دوباره شکستم و اين بار آنقدر خرد شدم که ساده مي گويم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 09:38
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
نگه داشتن عشق مثل نگه داشتن آب تو دست می مونه فکر می کنی نگه داشتی اما وقتی دستت رو وا می کنی میبینی هیچی ازش نمونده به جز خیسی خاطره
6 دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 00:31
+10
behzad
behzad
عشقهای امروزی شباهت زیادی به آدامس داره:
اول شیرین..بعد دوستداشتنی..سپس تکراری و خسته کننده و در آخر دور انداختنی!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:28
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز یه نفر ازم پرسید :
تو واسه چی همش تو اینترنتی؟؟؟ :-|
بهش گفتم : واسه تفریح :-|
ولی میدونی تو دلم چی بود ؟؟؟
پیش خودم گفتم :
وقتی می بینی نه همدمی داری ؟؟؟ :-|
نه رفیقات رفاقت می دونن ؟؟؟ :-|
نه عشقی دارم که ......... ؟ :-|
کجا بهتر از اینجا !!!! :-|
به سلامتیه همه دوستای مجازی ♥
6 دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:20
+5
behzad
behzad
سلامتی‌ اون دختری که وقتی‌ تو خیابون یه لکسوز واسش بوق میزنه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه 730 هم
داشته باشی‌... چرخ پراید عشقمم نیستی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:03
+10
behzad
behzad
كجا باید رفت؟.....
ز كه باید پرسید؟!!!
واژه عشق و پرستیدن چیست؟
جان اگر هست چرا در من نیست؟
من كه خود می دانم ..
راه من راه فناست
قصه عشق فقط یك رویاست....
اه ای راه سكوت...
اه ای ظلمت شب....
من همان گمشده ی این خاکم
به خدا عاشق قلبی پاكم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﯿﺎ ﻭﺩﺍﻉ ﮐﻨﯿﻢ...

ﺑﯿﺎ ﻭﺩﺍﻉ ﮐﻨﯿﻢ

ﺍﮔﺮ ﺑﻨﺎ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺑﻤﺎند

ﻫﻤﺎﻥ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻤﺎﻧﯽ!

ﮐﯿﻨﻪ ﯼ ﺗﻮ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﺗﺎ ﻋﺸﻖ ﻣﻦ....

قطعه ای شاهکار از ﮐﻠﯿﺪﺭ
ﻣﺤﻤﻮﺩ ﺩﻭﻟﺖ ﺁﺑﺎﺩﯼ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:40
+4
ساناز
ساناز
در قرن ما تعریف عشق گره خوردن “تن ها“ست نه پیوند قلبها ! ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:28
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به كسی عشق بورز كه لایق عشق باشه نه كسی كه تشنه ی عشقه چون كسی كه تشنه است یه روزی سیراب میشه .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 17:33
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
در حضور خارها هم میشود یک یاس بود..در هیاهوی مترسکها پر از احساس بود
میشود حتی برای دیدن پروانه ها....شیشه های مات یک متروکه را الماس بود.
دست در دست پرنده،بال در بال..نسیم ساقه های هرز این بیشه ها را داس بود
کاش می شد حرفی از « کاش میشد» هم نبود....هر چه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 12:09
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ