یافتن پست: عشق

Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
از اولشم هیچکس نبوده پشتم/نه رفیقام نه حتی خانوادم
همشون توی فکر ماشین و سواستفاده یا اینکه دنبال مایه پاین
فقط بلدن چاله بندازن درست همینجا زیر پای آدم/حتی خداام میگه درخت با تو بعدش فقط یه نمه سایه با من
همه میگن چرا سیگار میکشم/چون پر شده همش از بیزاری چشم
چون حتی از خودم یه رو خوشم ندیدم/1 مشت مار هفت خط فقط دورم خزیدن
که دوس دارن بپیچن دوره تنت/بشی خفه/شده شبت/سیاهتر از مشکی/بیزار از هر عشقی/آخرشم میمونه از تو بیمار فقط جسمی که شده سلامتیش قسطی...
Ashkan Zeon
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 14:26
+4
saman
saman
در CARLO
چقدر باهات حرف دارم و چقدر خرابم ، کاش با من بودی میدادی جوابم

تو که میدونستی واست چقدر خرابم ، چرا وقتی رفتی بهم ندادی جواب هم

سوالم اینه که آخه چرا تو رفتی ، داره تنم میلرزه میگی خوب وقتی

بهم نخوریم همین کافیه پس ، از وقتی نیستی تو ذهنم کلی قافیه هس

بگو چرا ؟ ها ؟ بخدا تا به من نزنی حرفی ، نمیرم ، تو چرا واقعا رفتی‌؟

لااقل بهم بگو دوستت نداشتم بگو از خدام بود که تو شب و روزت نباشم

اما تو میگفتی کمی دوسم داری ، اول جای عشق بود بعد شد داداش گاهی

یعنی‌ قصدت از اول این بود ، با من نمونی؟ حرف بزن، تو که اینقدر نامرد نبودی

به کی میگم وقتی اون نیست پیشم ، باشه، تو این امتحان هم بیست میشم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 13:54
+6
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
نفرینت نمیکنم

چرا که را به من آموختی....

آتش ات نمیزنم

چرا که خاکستر شدن را نشانم دادی....

رهایت نمیکنم

چرا که را با من آزمودی...

نمیدارم

چرا که....
.
.
.
با من نماندی....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 12:56
+5
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
همیشه منتظر کسی باش که تو رو با همه دیوونگیت قبول

داشته باشه و تو رو به همه نشون بده و بگه :

این منه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 12:48
+5
sara
sara
عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه، دروغ را سفید،

ولی نمیدانم چرا به تو که میرسم نمیدانم مهربانی چه رنگی است؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 11:38
+3
saman
saman
در CARLO
دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 09:42
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 09:26
+3
poorya
poorya
salamon alaykom
14 دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 00:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توقعــ زیادیــ نیستــ خواستنــ امنیتـ آغوشـ

تــــــــــــــو

و....

عشقیـــ کهــ زیر خطـ کمـــربنـد نباشــــــد

!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:36
+5
مهسا
مهسا
@mohammadmahdi

گاهی خیلی راحت خیلی چیزها ،

کَس ها ،

خواسته ها ،

عشق ها و اسطوره ها...

بی ارزش می شن

طوری که حس تاسف می کنی که روزی شاید در آرزوی آن ها بودی !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:20
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ