♥ نگار ♥
وقت رفتن که بشه بهونه ها پر رنگ میشن
عکس هاهمه پاره شدن،خاطره ها فراموشن
وقت رفتن که بشه این خونه دلگیر میشه
هوای خونه سرد،عشقم ازم سیر میشه
وقت رفتن که بشه دنیام فقط پاییز میشه
گلهای باغچه پژمرده،دلم ازغم لبریز میشه
وقت رفتن که بشه چشم های من خیس میشن
تموم تاروپود من به یک باره نیس میشن
وقت رفتن که بشه نفس من بند میاد
همش خدا خدا میکنم که اون روز ...
هرگز نیاد...
"شبــــ گــــرد تنهـــــــا"
♥ نگار ♥
من بی تکیه گاهم
یک عالمه هم عشق منجمد دارم!
با تو اما
نه من گریه می کنم
نه تو کمی شانه می شوی برایم
هیچ می دانی
من به آغوش بی چشمداشت تو
به چشم افسانه می نگرم؟!!
♥ نگار ♥
صداقت؟…. یادش گرامى…
غیرت؟….. به احترامش یک لحظه سکوت…
معرفت؟….. یابنده پاداش میگیرد…
مرام؟….. قطعه ی شهدا …
عشق؟ ….. از دم قسط…
واقـــعـــ ـا به کــــــجــ ـــــا چــــنــــ ـیـــــــن شـــــتـــ ــابـــــا ن؟؟؟
♥ نگار ♥
مینویسم با ابر روی دفتر آسمانم. با ستاره ها نقش بندی میکنم و برچسبش را ماه میزنم. در آخر امضا میکنم. درو بر عشق بر آسمان نشسته ام.
xroyal54
دل آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نيست!
ولي حرفي كه از ته دل باشه مي تونه آدم بزرگي بسازه.
سعي كن هيچ وقت عشق رو گدايي نكني،
چون هيچ وقت به گدا چيز با ارزشي نمي دن...