یافتن پست: عشق

saqar
saqar
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 18:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقت رفتن که بشه بهونه ها پر رنگ میشن

عکس هاهمه پاره شدن،خاطره ها فراموشن


وقت رفتن که بشه این خونه دلگیر میشه

هوای خونه سرد،عشقم ازم سیر میشه


وقت رفتن که بشه دنیام فقط پاییز میشه

گلهای باغچه پژمرده،دلم ازغم لبریز میشه


وقت رفتن که بشه چشم های من خیس میشن

تموم تاروپود من به یک باره نیس میشن


وقت رفتن که بشه نفس من بند میاد

همش خدا خدا میکنم که اون روز ...

هرگز نیاد...

"شبــــ گــــرد تنهـــــــا"
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 15:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من بی تکیه گاهم

یک عالمه هم عشق منجمد دارم!

با تو اما

نه من گریه می کنم

نه تو کمی شانه می شوی برایم

هیچ می دانی

من به آغوش بی چشمداشت تو

به چشم افسانه می نگرم؟!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 14:45
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صداقت؟…. یادش گرامى…

غیرت؟….. به احترامش یک لحظه سکوت…

معرفت؟….. یابنده پاداش میگیرد…

مرام؟….. قطعه ی شهدا …

عشق؟ ….. از دم قسط…

واقـــعـــ ـا به کــــــجــ ـــــا چــــنــــ ـیـــــــن شـــــتـــ ــابـــــا ن؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 21:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو که در باور مهتابی عشق رنگ دریا داری فکر امروزت باش به کجا می نگری زندگی ثانیه ایست وسعت ثانیه را می فهمی می شود مثل نسیم بال در بال پرستو بوسه بر قلب شقایق بزنیم :-*
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:03
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همه تنهاییشان را

با من پر می کنند و من

تنها ترین آدم این حوالی ام
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 16:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دست از پا خطا کنی تعویض میشوی همین حوالی کسی شبیه توست این است پیام عشق های امروزی.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مینویسم با ابر روی دفتر آسمانم. با ستاره ها نقش بندی میکنم و برچسبش را ماه میزنم. در آخر امضا میکنم. درو بر عشق بر آسمان نشسته ام.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 20:13
saqar
saqar
در CARLO
عشق ادم را داغ میکند و دوست داشتن ادم را پخته! هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 14:15
+2
xroyal54
xroyal54
دل آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نيست!

ولي حرفي كه از ته دل باشه مي تونه آدم بزرگي بسازه.

سعي كن هيچ وقت عشق رو گدايي نكني،
چون هيچ وقت به گدا چيز با ارزشي نمي دن...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 11:14
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ