یافتن پست: عشق

رضا
رضا
در ازل تا دیدمت، خـــــود را، ز خود نشناختم در هـُمـــــــــــان دیدار اول دین و دل را باختم روی خوبت تا بدیدم،خشت مهـــــرت رابه دل سر به سر بنهـادم و با شوق قصری ساختم جــز تو دلداری نديدم، همنشين قصر عشق زان سبب غیــــــر ترا از دل برون انداخــــتم چـــون تو بودي دم بدم اندر تمــــام خاطــرم زین جهت درعشق تو سر تا به پا بگـــداختم سوخـتم تاساختم از عشــق تو این کلبه را زان سبب شـادم که اینک بی جهـت نگداختم با وجـود گنج مهــــــــــــر دلبر شیرین کلام آری بر اعــــــــــــمار این ویرانه ی دل تاختم چونکه کاخ دل مزین شدبه عشق و مهر تو ازهمان دم قــدر عشق و دوستی بشناختم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 20:20
+1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
عشق یعنی ... مایه قوت قلب
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 18:25
+4
-1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
عشق یعنی ... ترو ببخشه و یه فرصت دیگه بهت بده.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 17:44
+6
-2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
عشق یعنی ... نتونی صبر کنی تا کسی شما رو به هم معرفی کنه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 17:44
+6
-1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
عشق یعنی ... به هزار زبون بهش بگی دوستت دارم .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 17:44
+6
-1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
عشق یعنی ... وقتی من و تو ما می شیم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 17:43
+6
-1
gha3m
gha3m
چیزی راجع به مثلث عشقی شنیدید؟؟؟ (من عاشق تو ، تو عاشق اون ) این روزا شش ضلعیش هم اومده!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 16:02
+4
gha3m
gha3m
خصوصيت پسر ايراني 1.چشمك جز تيك عصبیشه 2.هفته اي يك بار شكست عشقي مي خوره 3.دوست داره طرف مال خودش باشه ، خودش مال همه !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 15:59
+4
gha3m
gha3m
هندویی عقربی را دید که در آب برای نجات خویش دست و پا میزند ... هندو به قصد کمک دستش را به طرف عقرب دراز کرد اما عقرب تلاش کرد تا نیشش بزند ! با این وجود مرد هنوز تلاش میکرد تا عقرب را از آب بیرون بیاورد اما عقرب دوباره سعی کرد او را نیش بزند ! مردی در آن نزدیکی به او گفت : چرا از نجات عقربی که مدام نیش میزند دست نمیکشی ؟! هندو گفت : عقرب به اقتضای طبیعتش نیش میزند. طبیعت عقرب نیش زدن است و طبیعت من عشق ورزیدن ... چرا باید از طبیعت خود که عشق ورزیدن است فقط به علت این که طبیعت عقرب نیش زدن است دست بکشم ؟! هیچگاه از عشق ورزیدن دست نکش همیشه خوب باش حتی اگر اطرافیانت نیشت بزنند ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 15:58
+4
gha3m
gha3m
به سلامتی اون دختری كه يه زانتياواسش بوق ميزنه سرشوميندازه پايين و ميگه پيچ لاستيک پرايد عشقمم نيستی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 15:54
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ