یافتن پست: عشق

مهسا
مهسا
پروردگارا از عشق امروزمان چیزی برای فردایمان باقی بگذار... به اندازه یک نگاه... به اندازه یک لبخند... تا به یاد داشته باشیم که روزی عاشق هم بودیم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:59
+4
elahe
elahe
تو به احساست بیاموز نفس نکشد هوای دل ها آلـوده است اینجا فاصله یک عشق تا عشق بعدی یک نخ سیگار است !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:57
+3
مهسا
مهسا
مثل کشیدن كبريت در باد دیدنت دشوار است من که به معجزه عشق ایمان دارم ميكشم اخرين دانه کبریتم را هر چه بادا باد..!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:57
+5
مهسا
مهسا
هر دو نابینائیم هم تو که هیچگاه عشقم رو ندیدی هم من که کسی رو جز تو ندیدم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:47
+7
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
خدارا برایتان آرزو دارم چون اوست که مهربانانه به همه عشق میورزد وبی معرفتی نمی کند . هر چندکه ما نسبت به او قافلیم. پـَـــ نــه پـَـــ god be save all of them همیشه خدایی هست که تمام شانه هایش را برای
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:43
+1
مهسا
مهسا
بر ماسه ها نوشتم: دریای هستی من از عشق توست سرشار این را به یاد بسپار! بر ماسه ها نوشتی: این آرزوی پاکی است اما به باد بسپار...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:43
+3
elahe
elahe
گاه یک لبخند انقدر عمیق میشود که گریه می کنیم گاه یک نغمه انقدر دست نیافتنی میشود که با ان زندگی می کنیم گاه یک نگاه انچنان سنگین میشود چشمانمان رهایش نمی کند گاه یک عشق انقدر ماندگار می شود که فراموشش نمی کنیم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:39
+2
elahe
elahe
دلت را سپردی به من و وعده همیشگی دادی، گفتی که با من همیشه چشمه زلال عشق در قلبت میجوشد؛ گفتی همیشه آرامی همیشه به امید بودنم زنده میمانی؛
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:35
+2
مهسا
مهسا
عشق را دوست دارم اگه یه روز بغض گلوت رو فشرد بهت قول نمیدم که می خندومت ولی می تونم باهات گریه کنم. اگه یه روز نخواستی به حرفهام گوش بدی خبرم کن.قول می دم که خیلی ساکت باشم. اگه یه روز خواستی در بری بازم خبرم کن...قول نمی دم که ازت بخوام وایسی اما میتونم باهات بدوم. اما اگه یه روز سراغم رو گرفتیو خبری نشد...سریع به دیدنم بیا حتما بهت احتیاج دارم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:33
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
اين عشقي که به من بخشيدي براي هميشه زنده خواهد ماند تو هميشه آنجا هستي ،هنگاميکه فرو افتم ضعف مرا مي ستاني و به من نيرو وقدرت مي بخشي و براي هميشه دوستت خواهم داشت و در کنارت مي مانم همچو فانوسي در تاريکترين شبها بالهايي خواهم بود، که در طول پرواز ياري ات خواهم کرد و در طوفان سر کش ،سر پناهي براي تو خواهم بود ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 23:14

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ