یافتن پست: oo

maryam
maryam





.

رفتــآر ِ عــآشقـآنه ى ِ زَن رآ بــآیـ د اَز دلتنگـــیش فهـــمیـد !

از شـــوق ِ بــی تــآ بـیش بــرآى ِ دیــدآر ! اَز حــس ِ كــودكــآنه اَش بــرآى ِ آغـــوش !

اَز خجــآلَتــش بــرآى ِ بــوسـه گـــرفتن !

زَن بـــى دَلیــل بـــَهــآنه نـمى گـــیرَد

شــآید بهــآنه ى ِ دستـــان ِ

گــرمى رآ دآرد كـه دستــآنش رآ بگــیرد..................







1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 23:22
+5
maryam
maryam








شراب می خواهم


موسیقی


و یک عالمه تنهایی . . .


باید خنده های تو را فراموش کنم . . .
.



دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 23:12
+5
maryam
maryam





یه وﻗﺘﺎﯾﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ ...! ﺍﻭﻧﻢ ﺑﺎ ﭘﺎﯼ ﺧﻮﺩﺕ ...!
ﺑﺎﯾﺪ ﺟﺎﺕُ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻨﯽ ...!
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺗﻮ ﺷﻠﻮﻏﯿﺎﺷﻮﻥ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﻤﯿﺸﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ ...!
ﻭﻟﯽ ﺑﺪﻭﻥ .... !
ﯾﻪ ﺭﻭﺯﯼ .... !
ﯾﻪ ﺟﺎﯾﯽ .... !
ﺑﺪ ﺟﻮﺭﯼ ﯾﺎﺩﺕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻦ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﯾﺮ ﺷﺪﻩ ... !







 


دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 22:52
+5
maryam
maryam




گاهی گمان نمیکنی ولی میشود ، گاهی نمی شود که نمی شود! 

گاهی هزار دوره دعا بی اجابتست! گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود! 

گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست! گاهی تمام شهر گدای تو می شود






 


دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 22:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به پسره تو فیس بووووووووق گفتم ایمیلتو بده برات حرفای عاشقانه بفرستم بنویس تو دفتر خاطراتت
نوشتهwww.***@yahoo.com
خوب من حرفی ندارم میرم بلیت افق بگیرم آخه خر با اون خریش میدونه
ایمیل دبلیو دبلیو دبلیو نداره
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:48
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 21:32
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ