ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﯾﮏ "ﻣﺮﺩ " ﻣﺨﺪﺭﯼ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ :
"ﺯﻥ"
ﻧﺒـــــﻮﺩﻧﺶ ...
ﺩﻭﺭﯾﺶ؟
ﻗﻬــــــــــــﺮﺵ ...
ﺧﻤــــــــــﺎﺭﯼ ﻣﯿﺎﻭﺭﺩ ...
ﺁﺏ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺍﺑﻬــــــــــﺖ "ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺍﺕ را
به سلامتی دختری که خنده و شوخی ها و لوس بازی هاش...
فقـــــــــــــط واسه عشـــــــــقشه
با پسر غریبه شوخی نمیکنه ،نمیخنده..
میدونه عشقش اذیت میشه با این کار ...
اگـــر برای کسی مهم باشی
او همیشه راهی برای وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد
نــه بهانه ای برای فرار
و نه دروغــی برای توجیـــه...
یه روزی که اصلا انتظارشو نداری یکی میاد تو زندگیت...
که وقتی به پشت سرت نگاه می کنی...
تعجب می کنی که چجوری،
تا قبل از اومدن اون زندگی می کردی...!؟!
mooooooooooohsen junam az ina ke kkhoshmazas be manam midi???

1393/03/5 - 21:43
1393/03/5 - 21:44بله برات میخرم بهارجان
1393/03/30 - 09:41