با اینکه از کار اومدمو خیلی خستم ولییییییییییییییییییییییییییییییییییی.............. بیا ....بیا....اها ......شله شله .............. شبنم رولباتونم......... دس.دس....دس قر تو کمرم فراوونه نمدونم کجا بریزم ........... همینجا....همینجا......... همه با هم بگین خواهشا مجلس بیریاس.......... قر تو کمرم فراوونه نمدونم کجا بریزم ........... همینجا....همینجا.......همینجا..........همینجا......... ماشالا به این همه جمعیت............. جوونایه قدیم چه میکننننننننننننن ممنون از صاحب مجلس............. گل سر سبدموووووووووون .................. نــــــــــــــــــــــــــــــــــــگار عزیزمون
عزیزیمی خسته نباششششششششششششی دس دس به افتخار همه ی دوست جونیای خسته(حمیدرضای گلم)
چه زوووووود قولتون یادت رفت
قولم یادم نرفت.............فقط دلم واسه خودم میسوزه.همین.
میسوزه!!!!چرااا؟؟؟ قول گروه چی؟
ببخشید یادم نبود.
فدای سرتون
اوخ اوخ ماه رمضان رو بگو....هممون میمیریم...
ینی واقعا...
خخخخخخخخخخخخخخخخ چقد تقلب