یافتن پست: oo

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 18:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 17:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 17:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 17:41
+2
maryam
maryam




ســـــــــــــــــاکت که می مانی...

می گذارند به حساب جواب نداشتنت!

عــمراً بفهمند داری جان می کـَنی تا حرمـتهـا را نگه داری..






 


دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 00:53
+5
maryam
maryam




من همانم !
دختری که برای داشتنت .
تمام شب را بیدار می ماند....
و با تویی که " نیستی " حرف میزد ....!
دختری که .....
زانو میزد لبه ی تختش ،
چشمانش را می بندد ،
و تنها آرزویش را
برای هزارمین بار به خدا یاد آور می شود......
و خدا هم
مثل همیشه لبخند میزند ...
از اینکه
تو
آرزوی همیشگی من بودی ... !






دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 00:42
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ