یافتن پست: oo

maryam
maryam

زن رو باید بغل کرد و بی دلیل بوسش کرد
حتی وقتی آرایش نداره،




دو روز وقت نکرده ابروهاشو برداره

وقتـــی لباس تو رو پوشیده
و خودشو گوله کرده تو تخت
تو جای خالی تو که هنوز گرمای تنتو داره

که سرشو فرو کرده تو بالشت
که بوی تنتو با لذت
با هر نفسش بکشه توی ریه هاش
زن رو باید بغل کرد و تو بغل نگه داشت

و با همه شلختگی ظاهریش عاشقاااااانه بوسش کرد
تا احساس امنیت کنه

که مردش همه جوره دوسش داره...






18 دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 00:36
+4
maryam
maryam

دخـــتری که ...
لاک هاش پریده و ناخوناش کوتاه بلنده ...

دختـــری که ...
موهاش ژولی و پولی و ابروهاش پُر شده

دختــــری که ...
براش مهم نیست آرایش داره یا لباساش لنگه به لنگه ...

این دختــــر خسته است ..
افســـرده است ...
یه کم درکــــش کن ... !!





دستشـــو بگیر ببر شده حتی با زور بیرون... بگردون ..
براش گل بخر ..
بهش محبت کن ..
بذار بفهمــــه دوستش داری ...
قدرشو میدونــــی ...

این دختــــر ..
از دست کارایِ تـــو و بی توجهی های تـــو اینجوری شده !!
روز اول آشناییتون مگه اینجوری بود ؟؟ هان ؟؟!!
درک کن یه کم ..
قــدر بدون ...
بفهـــــــم این چیزا رو .. !! سخت نیست !!





{-60-}

دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 00:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 20:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 20:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 20:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 20:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 21:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 21:55
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ