2
ب من همچین اتفاقی افتاده میدونم چ حسی میده ب آدم اون لحظه
وقتی مراقب تقلبمو گرف بدش بم گف من ب هیشکی ملوم نمیکنم بقیه ؟ لاتو بنویس همین ک پا شدم برگمو دادم مراقبه شغال تقلبو منگنه کرد ب برگم گف حرف نزن برو.
انقدر عقده ای و پستن عوضیا
ازش بیزارم شغاله بدجنس
اس ام اس اونم فقط ایرانسل بهم میده!
ب منم فق ایرانسل اس میده ولی انقد زیاده حاظرم اونم نده
ای نامرد مگه به شماها هم اسمس میزنه فکر نمیکردم انقدر خیانتکار باشه ایرانسل نامرد
1
لعنت لعنت لعنت لعنت ..........ولی واقعا هستن کسایی ک انق همو دوس دارن؟ ای بابا از من ک گذش و همیشه با تنهایی و حسرت گذشت
نه اینا همش حرفه جدی نگیر من تنها او با تن ها
آره اینا همه حرفه اینا همه عکسه ولی دل ما واقعیه
ای گفتی........... اساسی ترین مشکل من تو زندگیم.....