من انقدر عاشقت هستم که واسه هردمون بسه............
عشقت کو پس؟
بهار جان ...........عشق به این گندگی پشتش واسه ده نمیبینی.........
!!! بابام 40 سال پیش لب ساحل عکس گرفته کیفیتش ازین بهتره !
عشقم که پشت سرمه بعدشم نتونستم عکسو آپلود کنم از ی جای دیگه گذاشتمش که کوچیک بود کشیدمش بزرگ شه.بد شد
دیروز 12 ساعت توی راه بودیم تا برگردیم خونمون البته بیرون می رفتیم یخ می زدیم