شک دارم ولی فک کنم...................... بوس.........ای لاو یو.... boos...i love you
منم حدسم مث حمید رضاس
نمیدونم.ولی پیدا میکنم بهتون میگم
گزینه 6 هیچ کدام
الهی قوربونت برم من . اونجوری نگا نکن دلم ریش میشه
شب بخیر
2
منم میخوام