اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 20:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا میدانید "شب بخیر" در آخر بعضی اس ام اس ها

مساوی با "خفه شو دیگه " است!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 20:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
واحدهای پولی ایران :
ریال ، تومان ، چسب زخم ، رنگارنگ ، آدامس شیک و خورده ندارم !:|:D
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 20:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تلوزیون نشون میده 6-7 تا پسر توو خونه خالی نشستن بعد زنگ میزنن تن تاک دستگاه دراز نشست میاره خوش و خرم ورزش کنن
.
.
من سکوت میکنم !:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 20:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدین تو فیلما :تا یکی تیر میخوره، به دوستاش میگه شما فرار کنید نگران من نباشید... همش زرِ مفته... من اگه تیر بخورم ببینم دوستام دارن میرن، از پشت همشونو به رگبار می بندم... گفته باشم...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 20:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند روزه دارم فکر میکنم
چرا لنز دوربین دایره اس , ولی عکس که میگیره , مربعه ؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 20:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد هم داشتیم
طرف عین سگ از سوسک میترسه، بعد رفته اژدها تتو کرده !!!:|:D
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 20:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 20:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مارو از خودتون بیـــخبر بــــــــذارید...!!!!!!!!

رو نوشت به بعضیا...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 20:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که اخر پستاشون مینویسن:بکوب لایکو......شلیک کن لایکو.........داغون کن لایکو.........بزن لایک قشنگه رو..........میخواستم بگم خیلی آدمای مسخره و گدایی هستن که لایک گدایی میکنن.دنیا ارزش این کارارو نداره برادر من خواهر من بس کنید دیگه ترششو دراوردین. حالا هرکی با من موافقه بکوبه اون لایک قشنگه رو .خخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 19:53
+4