پسرخالم خودشو دختر جا زده بود یکماه با یه یارو چت میکرد... بعد واسه اسکل کردن طرف باش قرار گذاشت وقتی رفت دید اونم دختر بوده خودشو پسر جا زده! الانم مدتهاست با هم رفیقن! میخوان باهم ازدواج كنن!!!!! )
تو خونهی ما هرکی هرچی رو پیدا نمیکنه و کمک میخواد که فلانچیز کجاست، جوابش بلااستثنا اینه که "اگه بیام پیداش کنم کتک میخوری". کمکِ بدونِ کتک تعریف نشده واسمون
دایناسور پسر : بریم خونمون ؟ دایناسور دختر : نه دایناسور پسر : بریم خونتون؟ دایناسور دختر : نه . . . . . . بدین سان نسل دایناسورها منقرض شد بیایید نگذاریم نسل ما انسانها هم منقرض شود! )))