اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 20:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آقا پسرﻫﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﯿﺪ !!!!
ﺁﯾﺎ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﯽ ﻋﺮﺿﻪ ﺍﯾﺪ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ﺁﯾﺎ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﺩﺭﺩﯼ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯾﺪ؟؟؟؟؟؟
ﺁﯾﺎ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﯽ ﻣﺼﺮﻓﯿﺪ؟؟؟؟؟
ﺁﯾﺎ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺯﺷﺘﯿﺪ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.

ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯿﻦ ﺣﻖ ﺩﺍﺭﯾﻦ
عمه بیا فرار کنیم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 20:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا
.
.
.
.
شما آنقدر تنبلید که24سیا بالا را نخوندید
..
.
.شما انقدر خنگ هستید که نفهمیدید یکی از آنها سینا میباشد ....
.
.
.
.
شما آنقدر ساده اید که رفتید بالا و نگاه کردید ولی پیدا نکردید .....
.
.
.
.من شما را سر کار گذاشتم.....
.
.
.
.
.
.
.
.شما الان دارید به من فحش میدهید
.یاد آوری:من عمه ندارم.
..
.
.
.یاد آوری من به روح هم اعتقاد ندارم
.
.
.
شما دارید میسوزید.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 20:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺑﻲ : ﮐﻲ ﺍﺷﮑﺎﺗﻮ ﭘﺎﮎ ﻣﻴﮑﻨﻪ ؟
ﺗﺘﻠﻮ : ﮐﻲ ﺍﺯﭘﺸﺖ ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﻣﻴﺒﻨﺪﻩ ؟
.
.
.
.
.
.
ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻧﺴﻞ ﻫﺎ ﺩﺭﺍﻳﻦ 2 ﺟﻤﻠﻪ ﺧﻼﺻﻪ ﻣﻴﺸﻮﺩ !!!!
یعنی این قد سنگین بود این جمله کمرم شکست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 20:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معلم: فعل کشیدن را صرف کن . شاگرد کشیدم کشیدی پاره شد !!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 20:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکى از عادتام اینه که وقتى ساعت رند بشه میتونم درس بخونم ؛ حالا تا ساعت رند میشه دستشوییم میاد و ۵ دقیقه میرم دستشویى بعد ساعت رند نیست ! باید ۵۵ دیقه صبر کنم !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 20:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سر زد از افق ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
می بینین؛ از قدیم افق جزو شاخص های ملی بوده
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 19:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختره نوشته بی شعور کیست؟
ﺑﯽ ﺷﻌﻮﺭ ﻫﻤﻮﻥ ﺧﺮﯾﻪ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ، ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯿﺎﺩ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻪ...
پسره زیرش کامنت گذاشته: من خیلی بی شعورم خیلی |:
همین دیگه... 1دقیقه سکوت

دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 19:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونی جمله ی :“اوکی... بازم دست درد نکنه” به چه معنیه؟؟
همون مودبانه ی “خاک تو سرت... بازم به هیچ دردی نخوردی
:
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 19:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نظرﺗﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻦ ﭼﯿﻪ ؟
۱- ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ
۲- خیلی ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ
۳- ﻋﺎﻟﯿﻢ
۴- ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﻡ
۵- ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ
تورو خدا ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﭘﺬﯾﺮﻡ !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 19:44
+2