اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصن به من مربوط نیس
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همتون باید منو بیشتر از بقیه addلیستتون دوست داشته باشین !!!
:)):Dهمینی که هست ....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 20:14
+2
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 20:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از امروز باشگاهای بدنسازی شلوغ شده ...

همه خودشون دارن آماده میکنن برا مسابقات زیبایی اندام محرم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 20:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ﺷﻐﻞ ﻭﺍﺳﻪ ﺁﯾﻨﺪﻡ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻢ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻭ ﭘﺮ ﺳﻮﺩ ! ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻪ ﺑﻼﻝ ﻓﺮﻭﺵ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﻢ ، ﻧﺦ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﺳﺎﻧﺘﯽ ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﻢ ! ﺍﻭﻧﺠﻮﺭﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ ، ﮐﻠﯽ ﭘﻮﻝ ﺗﻮﺷﻪ !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 19:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگن هرکی رفیقش خوشگله میره بهشت

!

!

!

کوفتتون بشه که بخاطر من میرین بهشت!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 19:56
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نیم ساعته دارم
صفحه گوشیمو نیگا میکنم تا اس بیاد...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یهو یادم اومد.
نوبت من بوده اس بدم..
اعصاب نمیزارن که والا .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 19:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از شما چه پنهون
آدما دو دستن
اونایی که متولد آذرن و اونایی که حسرت دارن متولد آذر باشن
بعله.
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/07/18 - 19:55]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 19:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"حالا میخوای چیکار کنی ؟" چیست ؟
اوج همدلی با یک فرد مشکل دار ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 19:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با یکی از فامیلامون رفته بودیم بیرون میخواستیم از سوپری یه چیزی بگیریم بخوریم
بعد فامیلمون برگشته به فروشنده میگه آقا ببخشید بستنی هات چاکلت دارین؟
من :|
فروشنده :) ))
بستنی دبل چاکلت :( ((
فک و فامیله ما داریم؟ :) )
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 19:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
علاقه ای که دخترا به گاز گرفتن پسرا دارن ،مورچه گازی به طعمه اش نداره

مــــــــــرض داریـــــــــــــــــــم؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 19:43
+3