اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم طرف تو گوشیش اسم مامانشُ "بیا خونه" سیو کرده !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 17:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺧﻮﺑﯿﻪ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﻮﺑﻰ ﺩﺍﺭﻩ؟ |:
ﺑــﺎﺯﻯ ﻛﺮﺩﻥ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕِﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺧﻮﺑﻴﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﮕﻪ؟
ﺍﻭﻣﺪﻯ ﺍﻳﻦ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺩﻧﺒﺎﻝِ ﺧﻮﺑﻴﻪ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﺮﺩﻥﻣﻴﮕﺮﺩﻯ ﻛﻪ ﭼﻰ؟
ﻣﻴﺨﻮﺍﻯ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﮐﻨﯽ؟
!!ﺗﻮ ﺍﻧﺴﺎﻧﻰ؟؟ ﺗﻮ ﻭﺟﺪﺍﻥ ﺩﺍﺭﻯ؟
ﺍﺯ ﻋﺎﻗﺒﺘﺖ ﻧﻤﻴﺘﺮﺳﻰ؟
ﻛﺼــــﺎﻓـــﺖ :|||
ﻗﻴﺎﻓَﺸﻮ .. نکبت :||
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 17:23
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تلویزیون داره میگه:

جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن...

یهو مامانم برگشته میگه:

مسیرشون مشخصه دیگه...

اینترنت.. آشپزخونه...

اینترنت... دستشویی...

اینترنت... تخت خواب...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 17:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم رفته بودن تفریح بارون گرفت
هیچی دیگه همه رفتن زیر کیلیپس دختره
میگن ۶ نفر بودن یه ذره هم خیس نشدن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/21 - 17:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یـکی از فانتزیام اینه که روی بَـدن دوست پسرم
.
.
.
.
.
.

.
.
چـیکه چـیکه اسـید بریزم بَـد در حالی که داره جـیغ مـیزنه بـهش بـگم عـزیـزم مـن کـنارتم نگران نباش :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 22:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امـروز تـو خیـابـون یـه دخـتـره رو دیـدم انـدازه ی یـه پـسـر آرایـش کـرده بـــود!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 22:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی ازم پرسید گفت ببخشید خانوم شما دانشجو هستیید؟؟ گفتم بله،گفت درسم میخونید؟؟ گفتم نه دیگه در اون حد :
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 22:05
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کردین حالی که بازی کردن توی اتاق پذیرایی خونه داره تو استادیوم الدترافورد نیست:))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 22:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر و حیف نون روبردند جهنم... فرداش با لباس سیاه و کثیف بر گشتن، پرسیدن چرا این جور شدین؟ گفتن خدا وکیلى کار دو نفر نبود ولى خاموشش کردیم!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 22:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ شوهرم ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ...
ﺻﺐ ﻣﻮﻫﺎﻣﻮ ﺑﺰﻧﻪ ﮐﻨﺎﺭ ،.. ﺑﮕﻪ : ﻋﺸﻘمممﻢ ، جونمﻢ ، ﺯﻧﺪﮔﯿﻢممم
ﭘﺎﺷﻮ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪ ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻋﺎﺷﻘﻮﻧﻪ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﺰﻧﻢ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ ... ﺑﻌﺪ ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺑﮑﺸﻢ .. ﺑﻌﺪﻡ ﺑﺎ ﺩﻣﭙﺎﯾﯽ ﺍﺑﺮﯼ ﺧﯿﺲ
ﺑﺰﻧﻢ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺶ
ﺑﮕﻢ : دیوونه... ﺳﺎﻋﺖ 7 ﺻﺐ ﺑﯿﺪﺍﺭﻡ ﮐﺮﺩﯼ ﺑﮕﯽ ﺩﻟﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ؟ ﺍﯼ ﻣﺮﺩﻩ
ﺷﻮﻭﻭﺭ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺩﻟﺘﻮ ﺑﺒﺮﻥ ﻧﮑﺒﺖ .. ﺍﻟﻬﯿﯽ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﺭﺍﺣﺖ ﺷﻢ ...
ﺑﻌﺪ ﺟﻔﺖ ﭘﺎ ﺑﺮﻡ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﺩﮐﻮﺭﺍﺳﯿﻮﻧﺶ ﺑﻬﻢ ﺑﺮﯾﺰﻩ


ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﻢ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ |:
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:44
+3