♥ نگار ♥
صدا و سیما جایی است که دختره به باباش میگه : تولدت مبارک
.
.
.
.
.
.
.
بعد میره مامانشو بوس میکنه
.
.
.
.
.
.
.
بعد میره مامانشو بوس میکنه










