اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.پسر بودن جرم نیست!
.
... .
.
.
بیماریست!!
بیایید با آنها مهربان تر برخور کنیم!!
دخترا وعده ی ما ! لب کارون !! چه گل باروووون!!:D
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ادبیات آقایون هنگام زمین خوردن خانم ها:
دوران نامزدی: الهی بمیرم چیزیت که نشد؟
۱سال بعد ازدواج: عزیزم،بیشتر مواظب باش!
۳سال بعد: مگه کوری؟جلو پاتو نگاه کن!
۵سال بعد: آخیش،دلم خنک شد
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:46
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد .یه عمری خودمونو كشتیم شیرین ترین علف دنیا بشیم .غافل از اینكه اصلا طرف بز نبود . . . گاو بود.!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آنلاین که می شوی ، انگشتان من بـه لکنت می افتند!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.ﺍﯼ ﺧﺪﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ
.
.
. ﮐﯽ ﻣﯿﺸﯿﻢ ﺩﻭﺗﺎﺍﺍﺍﺍﺍ
.
.
. ﺑﻌﺪ ﺑﺸﯿﻢ 3ﺗﺎﺍﺍﺍﺍﺍ
..
.
.
.
.
..
.
..
.

.
.
.
.
.
.
..
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
:|
ﻌﺪ ﺑﺸﯿﻢ 4 ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺭﺍﻩ ﺑﯿﺎﻓﺘﻪ ﻣﺮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﮔﺮﻣﺎ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ورودی جدید داشتیم که همون روز اول ۵،۴تا نیمه گمشده پیدا کرده !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:15
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از یه جایــی به بَعـد
مـُشکِلت با آدما نیست ،
با خــــــــــــودِتـه!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من قشنگتر از پریام
تنها تو پیج نمیام
پسرای پیج دزدن
یک وقت منو میدزدن :|
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.. .خودشیفته هم خودتی :))).
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مى دونى Takzang یعنى چه؟

T: تا

A: آخر

K: خط

Z: زندگیم

A: عاشق

N: نگاه

G: قشنگتم

پس بدون به خاطر کم شارژی نیست که تک میزنم !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بد‌ترین ضربه‌ای که دخترا میخورن خیانته اما بد‌ترین ضربه‌ای که یه پسر می‌خوره زمانی که می‌فهمه سیستمش بازی مورد علاقشو ساپورت نمی‌کنه,,,,,
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:02
+6