♥ نگار ♥
آدم باید تو زندگیش یه "تو" داشته باشه...
تا اگه دلش از همه گرفت ...
بگه "تو"که هستی بی خیال همه ی دنیا ...
"" تو"" خوبی؟؟؟!!
تا اگه دلش از همه گرفت ...
بگه "تو"که هستی بی خیال همه ی دنیا ...
"" تو"" خوبی؟؟؟!!










