اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز تو بقالی ۱۰۰ تومن از بقیه پولم موند

فروشنده خورده نداشت،

یه بسته رنگارنگ درآورد بازش کرد، یه گاز ازش خورد بقیشو داد من :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:23
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وصیت نامه من
.
.
.
.
.
ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ،
ﺑﻠﻜﻪ ﺩﺭ ﺍﻭﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺘﻢ!

ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻓﻮﺗﻢ ﻛﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺳﻮﺯﺍﻧﺪﻩ ،
ﻭ ﺧﺎﻛﺴﺘﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﺳﯿﺪ ﺑﺸﻮﯾﯿﺪ ﻛﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﻤﺎﻧﺪ،
ﭼﻨﺘﺎ ﺳﯽ ﺩﯼ ﺯﯾﺮﻩ ﺗﺨﺘﻤﻪ ﻛﻪ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺁﻫﻨﮕﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯ، ﻭﻟﯽ
ﮔﻮﻝ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﺸﻦ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺸﻜﻮﻧﯿﺪﺷﻮﻥ !!

ﯾﻪ ﺩﻭﺱ پسرم ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻛﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ : ﺍﯾﺸﺎا... ﺑﻤﯿﺮﯼ
ﻛﻪ ﯾﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﻪ
اگه ﺍﻭﻥ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺑﻬﺶ ﻧﮕﯿﺪ ﻣﻦ
ﻣُﺮﺩﻡ، ﺑﮕﯿﺪ ﺭﻓﺘﻪ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﺗﺎ حالش گرفته شه!!!!!:دی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:19
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﯾﻪ پسرﻩ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ
ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ خانم ﺷﺎﺭﮊ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﻢ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ
ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮﻥ ﯾﻪ ﺗﻤﺎﺱ ﺑﮕﯿﺮﻡ ...
ﻣﻨﻢ ﺣﺲ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﻭﺳﺘﯿﻢ ﮔﻞ ﮐﺮﺩ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺭﻭ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻬﺶ ...
ﺑﻌﺪ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﮐﺮﺩ که ﺩﯾﺪﻡ ﺻﺪﺍﯼ ﺯﻧﮓ
ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﻣﯿﺂﺩ ﺍﺯ ﺗﻮ ﮐﯿﻔﺶ ، ﯾﻪ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺩﺭآﻭﺭﺩ
ﯾﻪ ﭼﺸﻤﮏ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺯﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ
ﺑﺎﻭ پسرا ﺁﺧﻪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻣﻦ
ﺩﺳﺖ ﻧﻤﯿﺰﻧﻦ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:18
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره قیافش شبیه قاشق مرباخوریه بد تو پروفایلش نوشته در گیر من نشو همدم نمیشم!!!


ینی اعتماد ب نفسش راست تو لوزوالمعدم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:17
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کله ات نخوره به تیر برق جلوی فاز دو دانشگاه صلوات بررررررررررررررررررررفست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:08
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونید من کیم؟؟ من 1 پرندم ارزو دارم تو یارم باشی کنارم باشی..........
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز دیدم یکی از هم کلاسی هام یواشکی صدام میکنه،
برگشتم بهش میگم چیه؟
میگه ۸ دفعه بگو یا ابوالفضل! واسم اس ام اس اومده میگه به ۸ نفر بفرست... اما شارژ ندارم!
ینی تصور کن با اینجور آدمایی درس میخونما :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من احساس میکنم وقتی یکی میگه ای کاش از خدا یه چیزی دیگه می خواستم خدا از اون بالا یه نگاه بهش میندازه میگه خیلی بیشعوری!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:09
+4