اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ببینین من اگه اینجا پست میزارم فقط واس شادی دل شماهاس....
کور بشم من اگه دنبال دوست پسر و این حرفا باشم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ای بابا...چرا برقا رفت.. همه جا چرا تاریکه؟ ای خدا من کور شدم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﺯ پسرﺍی گروه ، ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ آبجی... ﭼﺮﺍ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻢ ! ﻣﻦ ﺭﻭ ﻫﻤﺘﻮﻥ ﻧﻈﺮ ﺩﺍﺭﻡ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلام
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
\.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

...
.
.
.
.
.
.
.
خوبه یه سلام کردم تا اینجا افتادى دنبالم اگه بت چشمک میزدم چکار میکردى؟!؟
والااا
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما یادتون نمیاد اوج احتراممون به یه درس این بود که دفتر صد برگ واسش انتخاب می کردیم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
محتویات مغز پسرا:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

نه وجدانا واسه چی اومدی پایین؟

مگه مغز دارن که محتویات داشته باشه؟

دخترا پرچمو بگیرید بیام وسط قر بدم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:51
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بیماری هست اسم نداره اما نتیجه ش نگهداشتن شیشه عطرها و اسپری های تموم شده س
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺑﯿﻦ ۲ ﻧﻔﺮ ﺩﻋﻮﺍ ﺷﺪ
ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ
ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ
ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﻢ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻋﻮﺍ ﺑﯿﻦ ۲ ﺗﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩ ...ﻭﺍﺳﻢ
ﺍﺻﻼ ﻣﻬﻢ ﻧﺒﻮﺩ.....:)):))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگـﮧ یـﮧ پسر قـב بلنـב ،



چشمــ اَبــرو مشکے بـآ پوستــِ بـُـرنـزه و تـﮧ ریشــ دیدیـט !

.

.

.

.

.

.

.

مـآلــِ منـﮧ ! زوב بنـבآزینشـ صنـבوق پستــ !



مـآلــِ مردمــ خوردט نـدآره ..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتی سربازی که زنگ زد به دوست دخترش .. رفت پشت خطی :|
.
.
.
.
.
.
.
.
.خیلی شیک تلفن و قطع کرد زنگ زد به اون یکی دوست دخترش :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به نظر من توی این بازیهای ایرانی
موقع سوختن ، جای « گیم اور » بنویسن « ر*یدی! »
خیلی بهتره !
هم بومیه هم منظور رو بهتر میرسونه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:40
+3