اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دانشجوی ترم اولی درخواست مبصری به آموزش دانشگاه داده :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:36
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺮﺳﺎﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ
ﻭﻗﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺍﺩﻥ ﮐﺮﺍﯾﻪ ﮐِﯿﻪ؟
.
.
ﺗﺎ ﻣﯿﺎﻡ ﮐﺮﺍﯾﻪ ﺑﺪﻡ ﻫﻤﺶ ﯾﺎﺭﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺳﺒﻘﺖ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﯾﺎ ﻣﯿﭙﯿﭽﻪ . . :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:34
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو جهنم وقتی خدا عذاب الهی رو نازل میکنه، ایرانى ها یه گوشه لم میدن و میگن: ای بابا! اینم که تکراریه . .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:31
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من از کارهای بد گذشته پشیمونم و هرگز اونها رو تکرار نخواهم کرد چرا که کارهای بد جدیدی برای انجام دادن پیدا کردم :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان هوس کردم به دوست پسرمم اس ام اس بدم

یک اس نوشتم : صبحت بخیر تنها عشق من و آماده کردم تا برای پنج نفر بفرستم که ناگهان عذاب وجدان گرفتم

.
.
....
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تصمیم گرفتم اینطوری اس ام اس بنویسم
1- صبحت بخیر تنها عشق من 2-صبحت بخیر نفس من 3- صبحت بخیر تنها رویای زندگی من 4- صبحت بخیر تنها گل زندگی من 5- صبحت بخیر همه وجودم
بعد هر کدوم رو برای یکیشون فرستادم حالا دیگه عذاب وجدان ندارم:)))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه رفیقم دارم به جا "ایشالا" میگه "اگه خدا بذاره" !!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی دوست دارم برگردم ایران

ولی مشکل اینجاست که هنوز نتونستم از ایران برم...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:17
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سوال تستی :

آنچه خوبان همه دا...ند،تو یكجا دا...ی

الف( ر

ب( د

ج( ن

د( ف
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:15
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دستمال کاغذی رو از فاصله حدودن 4 متری پرت کردم و افتاد داخل سطل آشغال!

این موفقیت رو اول به خودم وبعد به جامعه بی حس و حال ها تبریک میگم.

زگهواره تا گور حسش نبود
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 21:14
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز با دوس پسرم رفتم سینما
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شوخی کردم بابا خودکشی لازم نیس.
ی نفس عمیق من بدون اجازه شما آبم نمیخورم
هنوز مجردم خیالتون راحت باشه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/12 - 20:39
+6