اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حیف نون میره بهشت

رو دیوار اونجا مینویسه :

لعنت بر پدر و مادر کسی که اینجا سیب بخورد !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 22:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز ﯾﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺯ ﺑﺮﻕ ﮔﺮﻓﺘﮕﯽ ﻣﺮﺩ !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﮐﻠﯿﭙﺴﺶ ﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺩﮐﻞ ﺑﺮﻕ .
ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺮﺍﮎ ﺑﺰﺍﺭﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺭﻭ ﻧﺠﺎﺕ
ﺑﺪﯾﻢ !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 21:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کلاس نهضت سواد آموزی مازندران
معلم: هر چی میگم تکرار کنید
-امیر مریض است...
شاگردان: آخ ونه مار بمیره
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺗﯿﮑﻪ ﺟﺪﯾﺪ ﺣﺮﺍﺳﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ : ﺑﺎ ﺗﻮﺍﻡ
ﮐﻠﯿﭙﺲ:-
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:30
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم یه بار تو پارک با دوستام بودم داشتم زیر لب اهنگ هماهنگه رو میخوندم
-من یه دیوونه ام وقتشه عاقل شم
دوستام:اخر خودتم فهمیدیییییی؟؟؟
قیافه ی من :(
قیافه ی دوستام :)))))
سامی بیگی:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دغدغه ی جدید دخترا: حالا که قراره با آمریکا در رفت و آمد با شیم ما چی بپوشیم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آغا من پارک دوبل خوب زدم، راهنما زدم، همچیم خوب بود، تا گفت قبولی سر سرهنگه بوس کردم و چندتا نخ موهاش کنده شد و گفت گمشو تا سه ماه محرومی!!!
آخه من چمیدونستم رفته ۵میلیون پول داده مو کاشته..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ماشین پیکانی با شماره پلاک تهران ص از چراغ قرمز ردمی شه, پلیس که غضنفر بوده آژیر کشان دنبالش می افته و پشت سرهم داد می زد :تهران صلی الله علیه و آله بزن کنار!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان یه نفــر اشتبـــاهــی زنــگ زد گفت:
الــهام هنــوز نیــومده خونه !؟؟
گفتم نه :|
گفت: اومـــد زنــگ بزن خبــرم کن !!!
خیلی دیر کرده نگرانشــم!!!
.
.
الهام اگـــه ایـــن پســتو میبیــنی برو خونتون
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 16:13
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاشق اون صحنه ایم که چن نفر با هم میریم رستوران میخوایم حساب کنیم!!
یکی زیپ کیفش وا نمیشه!
یکی داره دنباله کیفش میگرده!
یکی دکمش گیر کرده!
یکی دستش تو جیبش تو همین لحظه جا نمیشه!!
اون یکی گوشیش زنگ میخوره!
اون یکی کیفش تو ماشین جا مونده!
ینی یه همچین آدمهایی هستیم ما!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 16:10
+6