اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 21:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺑﻘﺎﯼ ﺳﺮﯾﺎﻝ ها ﺩﺭ صدا و سیما : ﻫﯿﭻ ﺳﺮﯾﺎﻟﯽ ﺩﺭ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ نمیرود ! فقط از ﺷﺒﮑﻪ ای ﺑﻪ ﺷﺒﮑﻪ ای ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﻣﯽ ﺷود !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 20:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه قانون تو تهران هست که میگه : اگه تو مسیری هستی که ترافیک نیست ، قطعا اشتباه اومدی !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 20:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در ایران هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود ! بلکه فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل میشود !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 19:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیروایسادیم.
دوستم میگه:شیرِ؟ میگم:پَــــ نَپَــــ… گربه اس باباش
مرده ریش گذاشته!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 19:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عشق اون آدامسه نیست که بوی دهنتو عوض کنه . . . . عشق همون پیازیه که موقع خوردنش میگی گور بابای بقیه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 19:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هروقت خواستین به بعضی ادما فحش بدین مواظب باشید به "حیوانات" توهین نشه!!! والاااااا!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 19:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 19:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودم تو خونه فوتبال بازی میکردم ؛ برای اینکه حس فوتبال و بازی استادیومی بهم منتقل بشه و آرمانهای ورزش حفظ بشه رو فرش تف میکردم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 18:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امــــــــروز سالگرد تولد "پت و مته"

تــــو هم مثل من این روز رو به خنگترین کسی که میشناسی تبریـــــــک بگو

جنبه داشته بـــــــــاش واسه خودم نفرست !!!!:)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 18:29
+3