اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه گدا رو میشناسم که هرچی خیابون شلوغ تر میشه این فلج تر میشه!!!!!!!!!
اصن یه وضیییییییییییییی!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:34
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻳﻨﻜﻪ ﭘﺴﺮﺍ ﻣﺸﻜﻞ " ﭼﻲ ﺑﭙﻮﺷﻢ؟" ﻧﺪﺍﺭﻥ،ﺭﺑﻄﻲ ﺑﻪ ﮊﻧﺘﻴﻚ
ﻭ ... ﻧﺪﺍﺭﻩ
ﻛﻼ ﻳﻪ ﺩﺳﺖ ﻟﺒﺎﺱ ﺗﻤﻴﺰ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﻥ !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:27
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تیكه جدید حراست دانشگاه به دخترا :

با توام کلیپس :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:25
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه مرضی هست که اسمش ناشناختست , آدم پاهاشو میچسبونه به بخاری یا شوفاژ تا بسوزه بعد یهو بکشه کنار تا خوب بشه بعد دوباره بچسبونه!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:20
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابابزرگم هشتاد سالشه همیشه اصرار می کنه که بذارید

من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید؟

می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم…

یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش…

رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن

گفته عجب روزگاری شده پنج تا دختر دارم پنج تا پسر

تو این سن و سال من ِ پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:19
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختــره 13 سالشه استاتوس گذاشته خیلی سخته ببینی عشقت دستاش تو دستای کس دیگس
من 13 سالم بود پشت کمدمو به امید پیدا کردن یه راه به سمت سرزمین نارنیا بررسی میکردم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:18
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من نظرمو به کسی تحمیل نمیکنم !!









ولی کسی که نظرش با من متفاوته خر است !!

تمام شد رفت !! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 21:29
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
راه حل تضمینی برای افزایش سرعت اینترنت:
.
.
.
.
.
.
.
.
کابل مودمو خم کنید، اینترنت پشت سیم جمع میشه ...
بعد یهو ولش کنین!اینترنت با فشارمیاد تو مودمتون حالشو می برید

تذکر : سیمو زیاد نگه ندارید ممکنه اینترنت فشارش خیلی زیاد شه ,ب[!] کف اتاقتون اینترنتی شه :))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 21:28
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با هم میخونیم:D:D
پسر ایرونی ... غول بیابونی... خودت میدونی... عین میمونی... شلوارت لیه... کفشت ملیه... اینقدر پز نده... جیبات خالیه...

حالا وای وای وای لای لای لای لای...
.دخترا موج مکزیکی ~ ~ پرچم رو قله اورسته .... یکی نگهش داره
. . شوخی نبود به دل بگیرید!:)))))))@AsiyE@asalam@sayeh
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/07/8 - 21:18]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 21:15
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
كار از آرایش كردن و ابرو برداشتن و مو رنگ كردن و گوشواره گذاشتن پسرا

گذشته، دیشب پسره تو چت داشت یادم میداد چطوری ماكارانی بپزم، به

همین بركت قسم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 21:08
+4