♥ نگار ♥
بچه بودم بابام زد یه کانال خطری بود گفت اوه!
زد دومی از اول بدتربود گفت اوووه!!
سومی هم همینطور،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آخر سر زد تو گوشم گفت
پدر سوخته مگه تو درس نداری
زد دومی از اول بدتربود گفت اوووه!!
سومی هم همینطور،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آخر سر زد تو گوشم گفت
پدر سوخته مگه تو درس نداری










