اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه بودم بابام زد یه کانال خطری بود گفت اوه!
زد دومی از اول بدتربود گفت اوووه!!
سومی هم همینطور،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آخر سر زد تو گوشم گفت
پدر سوخته مگه تو درس نداری:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 19:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 18:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
واکنش اعضای خانواده وقتی میرن خونه جدید یکی از اقوام :
به چه خونه قشنگی ....... زیر بناش چقده ؟

واکنش من :
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به به چه خونه قشنگی ! ببخشید رمز وای فای تون چیه ؟!! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 18:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه داداش دارم خیلی کثیف و غیر بهداشتیه ،

الان داره با کلید خونمون سنگ های تهِ کفششو در میاره

انگار نه انگار که من با اون کلید گوشمو تمیز می کنم.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 17:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم پرینتر قیمت کنم یه بچه ی ۱۴ساله با باباش اومده بود به یارو می گفت :
Autodesk Maya که بهم دادین مشکل داره ، ورژن جدیدش رو ندارین ؟ محیط Google Android Studio رو دوست ندارم خیلی بچگانه س و ساده ، چیز دیگه ای ندارین ؟
اومدم خونه توی گوگل جستجو کردم تا فهمیدم اینا چی هستن !!!
خدا میدونه من تا سن ۱۴سالگی بزرگترین دغدغه ی تکنولوژیکیم این بود که چجوری می تونم هم زمان رنگ قرمز و آبی این خودکار چند رنگه هارو بدم پایین …
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین 10 ساعت تو اتاقی هیچ خبری نیست اصلا کسی نمیاد ببینه مردی یا زنده ای ولی تا میخوای شلوارتو عوض کنی تمام خانواده میریزن داخل
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 16:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه جفت جوراب داشتم, خیلی باهم معاشرت داشتیم

توی دوران اوج رابطه مون یه لنگه اش گم شد...
امروز کشومو ریختم بیرون, یهو دیدم اون تــَــه زُل زده تو چشمام!!!!

... ... گفتم : کجا بودی لوتــــــــــی؟!؟!؟
گفت : باس یه مدت با خودم خلوت می کردم, ولی تمام این مدت بوی تو رو می دادم...

بــــــوییدمش... همون لحظه فهمیدم خیلی مــَــــــــــــــــــــــرده!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:42
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ریه دونه از این عروسک ها گرفتم وقتی دماغشو فشار میدم میگه

" I LOVE U "
لامصب همه کمبود محبت هامو پر کرده، خیلی به هم وابسته شدیم.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:41
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوام بدونم طراح روپوشهای مدارس امسال کی بوده !

از همین تریبون هر جا هستی بدون گند زدی عامو !

والا امروز یه دختر دبیرستانی دیدم مانتوش که شبیه خرقه پهلوون خلیل بود ...

شلوارشم کپی برابر اصل تمبون باباجون خدا بیامرز ننم بود !

والااااا ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:38
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 15:37
+1