اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خبر فوری خبر فوری
















بعد از مدت ها یه بی اف پیدا کردم !
خدا می دونه ماله کیه !
مشخصاتش رو بگید
بیاید تحویل بگیرید !
قبلی رو اومدیم نگه داریم گم و گور شد!
گفته بودند باد آورده را باد می برد !
ما باور نکردیم !
دیگه درس عبرتی شد !
تا آخر هفته هم صاحبش پیدا نشد میدمش مسجد محل!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 20:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
*
میدونی این چیه؟
.
.
این تویی که تنها ستاره ی اسمون دل منی
.
.
.
پایین تر نرو
.
.
.
* * * *
* ** *
* * *
وای اینا کجا بودن؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 19:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هروقت رفتین دکتر ازتون پرسید “اینجا درد میکنه؟”
بهش دروغ بگین !
چون دقیقا همونجا رو فشار میده پدسّگ !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی به دوستت میخای اس بدی و دو تا سیمکارت داره، اونی که انتخاب میکنی قطعا خاموشه!:|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
احترام پدرا و مادرا به حریم خصوصی بچه ها به این صورته که اول درو باز میکنن
بعد طی همون فرایند باز شدن در چند بار به در میزنن !!!<img src=(" title=":((" />:))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از دوستام توی دانشگاه عاشق یه دختره شده بود که کاپشن آبی میپوشید... هوا گرم شده بود دختره بعد از عید اون کاپشنو دیگه نپوشید، دوستم گمش کرد...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من یه بار تو اینترنت داشتم میگشتم بابام اومد پشت سرم مجبور شدم کل Help ویندوز رو بخونم
این ویندوز اگه بدونید چه قابلیت هایی که نداره :(
دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:46
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حتی اگر از دوران مهد کودکتون چشماتون ضعیف باشه
از نظر پدرا و مادرا این کامپیوتر صاحاب مرده باعثشه !!!:|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/29 - 18:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا اعظم خانوم، اسم «زیزی گولو» به این آسونی رو ول میکرد جاش میگفت «آسی پولیکا»؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/28 - 18:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمی‌خوام از خودم تعریف كنم ...
اما باور كنین تو هر بانک و مرکز خ[!] كه پا میذارم ...
درش خود به خود باز میشه واسم
بعله یه همچین آدمه شاخی هستم ... :)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/28 - 18:04
+3