اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره نوشته : باید دامپزشك باشی تا بفهمی بعضیا چشونه !
كامنت گذاشتم : چت شده ؟
بلاكـم كرد :| :|
آیــــا بی دلیل بلاك كردن دامپزشكان كـار خوبیست ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 19:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما یه بار بین راه نگه داشته بودیم غذا بخوریم،
یه خانواده‌ دیگه هم اونور نشسته بودن…
یه بچه داشتن به زور اگه سه سالش بود،
بعد باباهه راه افتاده بود دنبال این هی صداش میزد : آقا سید محمد صادق بیا …
ما با این کهولت سن به زور اگه “هوی” صدامون کنن …
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان شما اگه بیکار هم نشسته باشید تووو خونه...
از نظر پدر و [!]ن ، بچه همسایه یا فامیل بهتر از شما بیکار میشینه..

والـــــا...
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 23:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روانشناسی راننگی :
اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن 20 دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون ولی این بیلبیلکِشو جا نندازن ؛کلا آدمای صبورین!:D
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 18:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﮑﯽ ﻣﺜﻞ ﺣﻀﺮﺕ ﯾﻮﺳﻒ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ ﻭ
ﺯﮐﺎﻭﺗﺶ
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﻪ ﻋﺰﯾﺰ ﻣﺼﺮ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﮑﯽ ﻫﻢ ﻣﺜﻪ ﻣﻦ . . . . . .
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯽ ﻭ ﻣﺘﺎﻧﺖ ﻭ
ﺟﺬﺍﺑﯿﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭘﺴﺖ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺷﻤﺎﻫﻢ ﻻﯾﮏ
ﻧﮑﻨﯿﺪ ﻭ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻧﺰﺍﺭﯾﺪ!!!
خو یه ذره از دلم در بیارید دیگه:):)
3 دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بهترین لذتی که توی دنیا هست اینه که بدونی یه نفرخیلی دوست داره
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.البته منوکه کسی دوست نداره، درحدتعوری عرض کردم
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز رفتم دندونپزشکی اینقدر بی حسی زد که نشیمن گاهم بی حس شده بود ، یه چشمم اصن نمیدید ، ارتباط با دست راستم قطع شده بود و کلا سه وَرَم قطع نخاع شد ؛ اونوقت این دندون لامصب هنو حس داشت ، وقتی میخواستن دندونم رو بکشن پدر جدم اومد نوک دماغم !
بی حس که نشد هیچی فک کنم احساساتیش کردن !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/2 - 17:13
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونم یکی هست که تو دلش ولوله س واسه خواستنم فقط نمیدونم کدو گوریه کصافططططططططط!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/1 - 18:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لباسها در آب کوتاه میشوند و برنجها دراز.
در درازای زندگی لباس باش ودرپهنای آن برنج
و اگر عمق این پیام را نفهمیدی
بدان که تنها نیستی، چون منم نفهمیدم!خخخخخخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 15:21
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من الان جدول ضرب و واستون نقض می‌کنم :|

هر ماه چن روزِ ؟

۳۰ روز :|

هر هفته چن روزِ ؟ :|

۷ روز :|

هر ماه چند هفته است ؟

۴ هفته :|

پس ۷ ضربدر ۴ می‌شه ۳۰ :|

دیدین جدول ضرب اشتباهه ؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/31 - 14:46