اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جدیدآ از ملت می پرسی اسم بچه تونو چی گذاشتید،
یه چیزی میگه لامصب که مجبور میشی بعدش بپرسی
به سلامتی حالا دختره یا پسر!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 15:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سن من بستگی به خواست مامانم داره
یه وقتا میگه:
«تو دیگه بچه نیستی، این کارا چیه؟ از تو بعیده»
یه وقتا هم میگه:
«تو هیچی حالیت نیست... بچه ای هنوز، این چیزا رو نمی فهمی :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 15:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچگی یعنی: وقتیکه فاصله ی دستشویی تا اتاقمونو می دویدیم
و از اینکه لولو ما رو نمی خورد فریاد می زدیم، ھـــــوراااا
دیدگاه  •   •   •  1392/06/4 - 15:41
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین شما مسخرشو درآوردین و لایک نمیکنین
اگه اینجوری پیش بره منم مسخرمو درمیارم پست
نمیزارم.:))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تلویزیون داشت میگفت کودک لطیف است،
با آن به درستی برخورد کنید!
در راستای مسخره بازی به مامانم میگم:
مامااااان من لطیفمااااااا
مامانم :عزیزم تو دیگه از لطافت در اومدی کثاااافط شدی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
منفجر شو عمو ببینه

مكالمه یک پاكستانی با یكی از كودكان فامیل !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چکیده شبکه جِم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است: به همسران خیانت! با خوشگلان مدارا... :
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیر سرمون رفتیم شمع روشن کردیم حاجت بگیریم
یه زنه هم اومد شمعشو پیش شمعای من روشن کرد
بعد شمعش افتاد رو شمعای من حاجتا قاطی شد الان حالت تهوع بهم دست داده :)))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم خونشون گفتم آقای احسان...؟17 ساله؟نام پدر....؟هستید؟
دیروز واکسن سرخک،سرخجه زدید؟
با تعجب گفت : بله!
آقا منم گفتم : "اشتباه شده واکسنی که دیروز زدید تا 48 ساعت دیگه باعث بروز علائمی می شه که باید تحت مراقبت باشید مثل حمله های قلبی یا تنفسی"!
طرف از ترس از حال رفت و نیم ساعت بعدش با آمبولانس بردنش بیمارستان...
هنوزم عذاب وجدان دارم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 20:19
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سه دسته از آدما هستن که خیلی رو مُـــخن :
۱- اونایی که وقتی داری فیلم می بینی فکر میکنن تو نمی فهمی و هی واست توضیح میدن
۲- اونایی که وقتی کنارت ایستادن برای اینکه حواست به حرفاشون باشه هی با آرنج به پهلوت میزنن
۳- و اونایی که وقتی داری با تلفن صحبت میکنی هی میپرسن کیه؟ کیه؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/3 - 19:44
+4