اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین ؟؟؟
بهترین مکان برای خواب خونه ی خوده آدمه
راحت ترین توالت توالت خونه خوده آدمه
راحتترین لباس لباسه خوده آدمه
خوش فرمون ترین ماشین ماشینه خوده آدمه
بهترین جزوه جزوه ی خوده آدمه
تمیزترین دست دسته خوده آدمه
بامزه ترین بچه بچه ی خوده آدمه
ولی …
خوشبوترین ادکلن ادکلنه کسیه که تو خیابون از کنارت رد میشه !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 17:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اوج استفاده مامانم از گوشیش اینه که زنگ بخوره صداشو نشنوه جواب نده
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 16:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یــه بـار هــم 5,6 سـاله بـودم رفـتـه بـودم قـصـابی دم عـید بـود و خیلی هم شلـوغ...!!!

قـصـابـه هـم گـوشـت هـر کـی آمـاده مـیـشد ایـنـجـوری صـداش مــیــزد:گــوسـالـه کــی بـود؟؟؟
گــوسـفـنـد بـیـا ایــنــجـا ....

خـلاصـه نـوبـت مـن شـد, سـاتـورِش رو آورد بـالا گـفـت: تـو گــوســفـنـدی؟؟؟

مــنـم تـرسـیـدم زدم زیــر گـریـه گـفـتـم نــه عـــمــو بـــه خـــدا مــن گــــاوم :|
:))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 15:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مادربزرگ گفت : پسرم ، یه سال بخور نون و تره / باقیش بخور نون و کره

بزرگ شدم و فهمیدم که دروغ میگفت / گولم زده ..

هرکی داره پول و پله ، موفقه / شلوغ میشه دور و برش ..
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 13:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﮑﯽ ﺍﺯﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺑﺎﺑﻐﺾ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ
ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﻢ
ﮔﺮﻓﺘﻪ,ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﻢ ﭘﺮﻩ
.
.
.
.
.
ﻣﻨﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﻦ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﻢ ﮐﻪ
ﺷﻤﺎﺭﺷﻮﺑﻬﺖ ﻣﯽ
ﺩﻡ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﮐﻦ ﻭﻟﯽ ﺍﺳﻢ ﻣﻨﻮﻧﯿﺎﺭ ﺍﻭﻥ
ﻫﻢ ﺧﯿﻠﯽ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺷﺪ ﮔﺬﺷﺖ ﺗﺎﻓﺮﺩﺍ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺩﯾﺪﻣﺶ
ﮔﻔﺘﻢ ﭼﻄﻮﺭ
ﺷﺪﺯﻧﮓ ﺯﺩﯼ ﺩﯾﺪﻡ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﯿﻠﯽ
ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﺷﻤﺎﺭﻩ
ﺗﺨﻠﯿﻪ ﭼﺎﻩ ﻭﻓﺎﺿﻼﺏ ﺭﻭ ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩﯼ ﻣﻨﻢ
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﮕﻪ
ﻧﮕﻔﺘﯽ ﺩﻟﻢ ﭘﺮﺷﺪﻩ
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ ﮔـــــُـــﻪ ﺧـﻮﺭﺩﻡ ﭼﯿﺴﺖ ؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻧـﻔــــﻬـﻢ |:
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:48
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﯾﺸﺐ ﯾﻪ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﮔﺎﺯﻡ ﮔﺮﻓﺖ
ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺥ
ﮔﻔﺖ : ﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻥ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻨﺤﺮﻑ ﺑﻮﺩ کثافت !
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مانتوش بیشتر شبیه جلیقه آرایششم که شبیه جن شده
موهاشم مثل آنشلی قرمز کرده و باید با میکروسکوپ روسریشو دید
می گه به نظرت برم بیرون گشت ارشاد می گیرم ؟
پ ن پ می برنت صدا و سیما تو برنامه‌ی زلال احکام به سوالات شرعی مردم پاسخ بدی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عکس العمل من در برابر دیدن یه آدم خوشگل و خوش تیپ......:
.
.
.
.
.
.
.
.
.

لبخند می زنم و بعد آینه رو میذارم سر جاش:)
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من به مامانم اس مس میزنم
جواب میده "پیامت دریافت شد" !
یه چیز تو مایه هاى عمار عمار یاسر، یاسر به گوشم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/5 - 12:27
+1