اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
این روزهــا ... همـــــــه ناقـــــص الخلقـــــــــه اند ..! هیچـــــــــکس "دل و دمـــــــــاغ" نــدارد ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 18:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مثل اینکه نیمه ی گمشده من اینقدر گوگولی مگولیه که همش موش میخورتش
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 17:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرک نگاهم کرد و گفت آقا چسب زخم دارم ارزون میدم گفتم زخمهایم عمیقتر از این حرفاست پسرک گفت برو بابا خب عین بچه ادم بگو پول ندارم :دی
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 15:44
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یكی از فانتزیام اینه كه یه نفر بیاد خواستگاریم بعد من بهشون بگم:شما اومدید منو بگیرید؟؟؟اونام بگن آره.بعد من فرار كنم بگم اگه می تونید منو بگیرید...اگه می تونید منو بگیرید!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/9 - 12:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از شکست های عشقی که یه دخترا در دانشگاه می خورن اینه که:
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر مورد علاقه شون
.
.
.
.
.
.
.
خودش جزوه می نویسه
آخه به تو هم میگن مرد؟؟؟
پس اون بد بخت داره واسه کی جزوه به این خوش خطی مینویسه؟؟ هاااان؟
بیییییییشششعععععوووووررررر
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 22:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام تازه اسمس زدن یاد گرفته ،
خیلی لفظ قلم اسمس می نویسه ...
مثلن اسمس میده :
«آیا کلاست تمام شد؟»
من جواب میدم :
« آری پدر،هم اکنون بر مرکب مینشینم و بی درنگ به خانه باز میگردم !! »
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 20:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﺎﺑﺎ : ﻣﻨﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﻳﺎ ﻣﺎﻣﺎنُ ؟
ﺑﭽﻪ : ﻫﺮ ﺩﻭ ﺗﺎﺗﻮنُ !
ﺑﺎﺑﺎ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻯ ؟
ﺑﭽﻪ : ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ !
ﺑﺎﺑﺎ : ﺧﻮﺏ ﺍﻳﻦ ﻳﻨﻰ ﺗﻮ ﻣﺎﻣﺎﻧﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﺩﻳﮕﻪ ؟!
ﺑﭽﻪ : ﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﺑﺎﺑﺎ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻯ ؟
ﺑﭽﻪ : ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ
ﺑﺎﺑﺎ : ﭼﺮاﺍ ؟
ﺑﭽﻪ : ﭼﻮﻥ ﻗﺒﻼً ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺑﻮﺩﻡ
ﺑﺎﺑﺎ<img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 20:00
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخر کلاس اشتباهی به جای این که بگم خسته نباشید برگشتم به استادمون گفتم سلامت باشید.اونم جواب داد:عافیت باشه...!!!
حالا سوتی منو بی خیال این استاده اون وسط عافیت باشه رو از کجا اورد؟!
اصن یه وضعی.!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/7 - 11:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قانون اول face book :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آشنا دیدی بلاک کن! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/06/6 - 19:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره تو کامنت نوشته بود المیراممنون
تا سه ساعت دچار خود در گیری شده بودم میخوندم امیرالمومنین!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/06/6 - 18:26
+4