♥ نگار ♥
یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که دست بکشی رو جیبت،
ولی قلمبگی گوشیت رو حس نکنی …
حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ قلبی شده !
به اون دکمه وولوم کم قسم
اگر بخوام دروغ بگم گوشیم بیافته تو توالد
♥ نگار ♥
ینى الان همسر آینده من به كى میگه خانومم؟؟
خانومت منم خره
بفهم......
منم ......
من..... |:
نفهم ..... |:
من اینجام نگاه کن O_o
الوووو
کووری؟!
اوووووی الاغ با تواماااا
اصن برو بمیر مرتیکه بوق!-_-
♥ نگار ♥
هر ﻣﺎﺩَﺭﯼ ﻣَﻨﻮ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ
.
.
.
.
ﺗﻮ ﺩِﻟِﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯼ ﮐﺎﺵ این عروس مﻦ ﺑﻮﺩ
ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﺳﻮﯼ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﺴم
حالا شوماها هــــــــــــــی غفلت کنین^__^
♥ نگار ♥
ای بابا،،این شاعرای ماهم تعادل نداشتنا...
میگه:برخیز و مخور غم جهان گذران،
تا پا میشم میگه:
بنشین و دمی را به شادمانی گذران..
.
.
.
.
.
.
حالا فعلا نیم خیز موندم تا تکلیفم تو بیت بعدی معلوم بشه،،والااا
این عالیه
1393/06/7 - 13:23