تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104862
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گل افتابگردان را گفتند :
چرا شبها سرت را پایین میندازی ؟؟؟؟
گفت : ستاره چشمک میزنه نمیخواهم به خورشید خیانت کنم...
.
.
.
به سلامتی همه ادمای اسکول که فک میکنن افتابگردون حرف میزنه
دیدگاه  •   •   •  1393/06/7 - 12:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به دخترتوخیابون گفتم خانم ببخشید ساعت چنده؟
یهو برگشت اشک توچشماش جمع شد و ساعتشو در اورد گفت عزیزم قابل تو رونداره فدات شم !! توفقط منو بگیر!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
منم مث پلنگ مازندران با نهایت سرعت فرارکردم!!!!
امنیت اجتماعی برا پسرا کم شده ناموسن
دیدگاه  •   •   •  1393/06/7 - 12:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زن با عصبانیت پای تلفن : “این موقع شب کدوم گوری هستی تو؟!”

مرد : “عزیزم ، اون فروشگاه طلافروشی رو یادته

که از یه انگشتر الماس نشان ش خوشت اومده بود و گفتی برات بخرم

اما من اون روز پول نداشتم ولی بهت گفتم که روزی حتما این انگشتر مال تو میشه عزیزم…؟! “

زن با صدای ملایم و خوشحالی بسیار : ” بله عشقم…”

مرد : “من تو رستوران بغل دستیش دارم شام میخورم!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/7 - 12:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
من اومدی
دس دس دس
سوت سووووووووووووووووووووت
هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورا
دستا شله ها
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/7 - 12:25
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 19:25
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوست پسر مهربون هم نداریم وقتی که اعصابمون خورده کنارمون باشه و خودشو دلقک کنه که ما بخندیم و اروم بشیم. ماهم یه دونه بخوابونیم زیر گوشش که دیگه از این لوس بازیا در نیاره.والاوقتی ادم
اعصابش خرده <img src=(" title=":((" /> بیشعور ...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 19:22
+8
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 19:19
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 19:16
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در music
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 19:13
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 19:01
+5