تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104873
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ... ﻣﺂﻣﺂﻥ ! ﺑﺬﺍﺭﻻﮐﺎﻡ ﺧﺸﮏ ﺷﻪ ﻣﯿﺎﻡ !
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ... ﻓﻬﻤﯿﺪﻥ ﻓﺮﻕ ﺯﺭﺩﻭﮐﺪﺭﻭﺧﺮﺩﻟﯽ
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ...ﺳﯿﺎﻫﯽ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﺕ ﺑﻌﺪﺍﺯﮔﺮﯾﻪ ):
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ...ﺍﺧﻢ ﮐﻨﯽ ﺑﮕﯽ ﺍﺻﻦ ﺑﺎﻫﻤﺘﻮﻥ ﻗﻬﺮﻡ
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ...ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻤﯿﺪﯼ ﺩﯾﮓ؟؟ﺑﺎﺷﻪ ﺍﺻﻦ ﻣﺰﺍﺣﻤﺖ ﻧﻤﯿﺸﻢ
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ... ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﻋﺎﻟﻢ ﺁﺟﯽ ﮔﻔﺘﻦ
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ... ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻧﻪ ﻧﺎﺧﻮﻧﻢ ﺷﮑﺴﺖ
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ... ﭘﻘﯽ ﺑﺰﻧﯽ ﺯﯾﺮﻩ ﮔﺮﯾﻪ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯﻡ ﺑﮕﯽ ﺧﻮﺑﻢ
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ... ﺳﻔﺖ ﺧﻮﺩﺗﻮﺑﻐﻞ ﮐﻨﯽ ﻭ ﺑﮕﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ... ﯾﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﭼﯿﺰﺍ...
ﯾﻨﯽ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﯽ ... ﺻﺪﺍﻗﺖ... ﯾﻨﯽ ﺧﻮﺩﺗﻮﺑﮑﺸﯽ ﺑﺎﺯﻡ ﺗﻪ ﺩﻟﺖ ﺭﺍﺿﯽ ﺏ ﺩﺭﻭﻍ
ﻧﻤﯿﺸﻪ...
ﺍﮔﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﺧﺘﺮﻭ ﻧﮕﯿﺸﻮﻧﻮ ﺧﺮﺍﺏ ﮐﺮﺩﻥ ...
ﺍﺯﺗﻪ ﺩﻝ ﻧﺒﻮﺩﻥ ....ﺭﺍﺿﯽ ﻧﺒﻮﺩﻥ... ﻭﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﻡ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺩﺧﺘﺮﺍ
ﻣﺜﻪ ﻫﻤﻦ...
ﺩﺧﺘﺮﺑﻮﺩﻥ ﯾﻨﯽ... ﺧﺎﺹ ﺑﻮﺩﻥ, ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﺮﮐﺪﻭﻣﻤﻮﻥ ﺗﮑﯿﻢ ..
ﮐﻪ ﭘﺴﺮﺍ ﺩﺭﮐﺶ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﺣﺴﺶ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ............
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:22
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:18
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
معلم زبانمون داشت درباره ی میمون ها برامون توضیح میداد،

همش میگفتHe

بعد دید ما تعجب کردیم،

گفت:

خوشبختانه وقتی جنسیت حیوان ها رو نمیدونیم،مرد حسابشون

میکنیم

کلاس منفجر شد از خنده
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:12
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از دوستان تعریف می کرد و می گفت :
طرف برای آمارگیری اومده به بابام میگه چندتا بچه داری؟
بابام میگه:هیچی
آمارگیره میگه: توشناسنامه که اسم یکی نوشته؟
بابام میگه:آها اینو میگی؟این دکوریه،هروقت اینترنت قطع بشه میاد تو حال یه دورمیزنه و میره تواتاق،درهمین حد...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:05
+4