تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104871
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:55
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:53
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قوانین عجیب کشورها

٭ استفاده از اینترنت ممنوع است مگر اینکه از تمام وزارت های کشور مجوز بگیری
کره شمالی

٭ اگر تا 27سالگی جایی استخدام نشدی،مستقیم به ارتش ملحق میشوی
کره شمالی

٭ اگر کلمه ی اسلام را سر زبان بیاوری اعدام میشوی
بورما

٭ اگر روز یکشنبه کار کنی مورد بازجویی قرار میگیری، مگر اینکه پلیس باشی
ایتالیا

٭ اگه آلمانی باشید و ماشین ساخت آلمان بخرید،فقط نصف قیمت ماشین را پرداخت می کنید، نصف دیگر آن را دولت پرداخت میکند
آلمان


٭ غیر از روز جمعه دو روز دیگر هم بدون عذر موجه می توانی سر کلاس حضور پیدا نکنی
نیجریه

٭ ممنوع است کسی را از خواب بیدار کنی، چون خواب مقدس است
کره جنوبی

- آخرین نفری که بلند میشه سفره رو جمع میکنه
ایران
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوست پسر دارم نه اخلاق داره نه قیافه نه جذابه نه خوشتیپ

.

.

.

ولی با دنیا عوضش نمیکنم........ به خاطر مهربونی هاش و

.

.

مازراتی زیر پاش!

هر چند سمت چپ ماشینش یه خش کوچولو هست

ولی این خشه زیادبزرگ نیست که رابطمونو خدشه دار کنه =))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:37
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:36
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ینی هیچ وقت نذارید
.
.
.
.
.
.
.
یه کامپیوتر یا پرینتر بفهمه که عجله دارید
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روز قیامت اعضای بدنم هرچی میخوان بگن، بگن.فقط درایو E حرف نزنه ناموسن =))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینكه میگن هیچ جا مثه خونه ادم نمیشه ، همش دوروغه محضه!

ناموسن یک هفته تو هتل بودیم به این بركت قسم راضی نمیشدم بیایم خونه
دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:30
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتی ما دخدرا...
که اگه نباشیم
: رنگای صورتی توی مغازه ها خاک میخورن!
لواشک فروشیا ورشکست میشن !
تمام عروسكای دنیا بی مادر میشن!
خونه سوت و کور میمونه و کسی نیس جنگولک بازی دربیاره!
دیگه کسی نیس مامانا بهش غر بزنن!
پسرا دققققققق میکنن!
سوسکا افسردگی میگیرن چون کسی نیس ازشون بترسه!
توی یخچالا جای سالاد خالی بود!
ظرفای شیشه ای و چینی چندین سال کار میداد و نمیشکست!
واقعن عجب چیزی هستیما... !!! خلاصصصه...
کوچه تنگه بله...دخدر قشنگه بله...
جلو جلو روزمون مبارک ..
7 دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 22:23
+6