♥ نگار ♥
دیکتاتور
تویی و آغوشت !
که هر بار
مرا تسلیم می کند . . .
♥ نگار ♥
پشت گردنم ،
کمی پایین تر ،
نقطه ای که آخرین تار موی بلندم روییده ،
جایی که گود می شود ،
همان جایی ...
هیچ بی خیال !
درد می کند ،
دردی به وسعت خالی ماندن جای لبهایت ...
♥ نگار ♥
یه سوال فنی:
چرا “فوت” سرده و “ها” گرمه ؟
مگه جفتشون از دهن در نمیاد چرا “فوت” میکنی سرده و “ها” میکنی گرمه ؟...
♥ نگار ♥
یادمه بچه كه بودیم هر موقع كه قهر میكردم مامان بزرگم صداشو بلند میكرد میگفت: هر كی قهر كنه شوهر میخواد...!!!!!!!
منم میزدم زیر گریه میگفتم اصلنم اینجوری نیس!!!! مامااااااان( **)
دیروز سر سفره گودزیلامون 11 سالشه به خاطر ته دیگ سیب زمینی قهر كرد
مامانم صداشو بلند كرد گفت هركی قهر كنه شوهر میخواد.!!!!
اونم جیغ زد و گفت:
آره شوهر میخوام زودتر برم از دست شما راحت بشم مشكلی داری؟؟؟
1-2-3
1393/06/6 - 11:56خوشم میاد مثل خودمیا
1393/06/6 - 12:05
1393/06/6 - 12:10