تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104872
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/06/5 - 21:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 20:17
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیکتاتور
تویی و آغوشت !
که هر بار
مرا تسلیم می کند . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 20:15
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پشت گردنم ،
کمی پایین تر ،
نقطه ای که آخرین تار موی بلندم روییده ،
جایی که گود می شود ،
همان جایی ...
هیچ بی خیال !
درد می کند ،
دردی به وسعت خالی ماندن جای لبهایت ...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 20:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 20:03
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:54
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:50
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سوال فنی:

چرا “فوت” سرده و “ها” گرمه ؟

مگه جفتشون از دهن در نمیاد چرا “فوت” میکنی سرده و “ها” میکنی گرمه ؟...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:40
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادمه بچه كه بودیم هر موقع كه قهر میكردم مامان بزرگم صداشو بلند میكرد میگفت: هر كی قهر كنه شوهر میخواد...!!!!!!!
منم میزدم زیر گریه میگفتم اصلنم اینجوری نیس!!!! مامااااااان( **)
دیروز سر سفره گودزیلامون 11 سالشه به خاطر ته دیگ سیب زمینی قهر كرد
مامانم صداشو بلند كرد گفت هركی قهر كنه شوهر میخواد.!!!!
اونم جیغ زد و گفت:
آره شوهر میخوام زودتر برم از دست شما راحت بشم مشكلی داری؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/06/4 - 19:39
+5