تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104893
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی سخته وقتی داری پست عاشقانه میذاری از خیسی کلیدای کیبوردت بفهمی داری گریه میکنی
واسه شما هم پیش اومده؟؟؟؟؟
.
.
واس من که پیش نیومده!!
این قرطی بازیا چیه!!
من ته دیگ ماکارونیم سوخت گریه نکردم!!!
این اسکل بازیا چیه ملت در میارن والا به خدا!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 19:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد من چون کنترل دور بود ازم دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 19:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نـمـیـدانــ ــم.....

کـُجــــــا ؟

کـِــــــے ؟

کـُدام روز ؟

چــے شـد ؟

کـه یـادت ؛ از دَستـــــــم افـتـاد ......

و حـاصِـلَــش تمـام ِ زمـین خــــوردن هـایـم شُــد!

دلــَـم مـے خـواهـد آرام صـــ ــدایتـــ کنـم :

* اللّهُــــمـَّ یـا شــــاهـِدَ کُـلِّ نـَجْــــوـے *

و بـگـویـم :تـــ ـــو ، خـود ِ آرامـشـے !

و من ، خـ ـــود ِ خــــود ِ بیـقــ ــــــرارـے ......
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 19:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قدیما داماد سر خونه شدن ننگ بود

الان پرتاب سه امتیازی محسوب میشه :D
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 19:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی سخته دنیا بهت پشت کنه و تو نتونی بگی : اهای بی معرفتامنم هستم
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 19:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 19:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 18:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 18:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فرهنگ لغت بابام:
این اشغالا که میزاری تو گوشت = هدست
این اشغاله که شب و روز دستته = موبایلم
این اشغالا که میبندی به دست و گردنت = دس بند و گردن بند
این اشغاله که همش سرت توشه =لپ تاپم
این اشغال دونی = اتاقم
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 18:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 18:20
+3