تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104895
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 17:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:51
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این دهه هشتادیا
که پنج شنبه جمعه ها تعطیلن
که آیفون و s3 اسباب بازیشونه
که تو کارنامه نمره ندارن خوب و عالی و... دارن
اگه فردا پس فردا اومدن گفتن ما نسل سوخته ایم....

همچین با پشت دست بزنین تو دهنشون که......!!! والا :|
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا وقتی یه نفر رو “هلو” خطاب میکنی ، لپاش گل میندازه و حال میکنه
اما بهش میگی “گلابی” بهش بر میخوره !؟
بابا میوه میوه است دیگه !

امیدوارم به توئه گلابی بر نخوره !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از پیج سوال كنید:
سلام.میخواستم بدونم گوشی در حد 50،60 هزار تومن چی خوبه؟؟؟کاراییش برام خیلی مهمه.مرسی:|

حالا جوابا:
:| 50 60 میخوای پول گوشی بدی؟! نکن اینکارو.دیوونه ای مگه.سرمایتو بذا تو یه کاری به فکر آیندت باش

نگفتی سیستم عاملش اندروید باشه؟ دوربینش چند مگا پیکسل باشه؟ حافظش؟... خوب عزیزم یکم اطلاعات میدادی

تو كه میخوای اینهمه خرج كنی لب تاب بگیر دیگه... والا...

"""کاراییش برام خیلی مهمه.مرسی""" ابن جملت منو پرپر کرد!!!

یه 40 تومن دیگه بزاری روش میتونی قاب تقلبی اپل 5 رو بخری.خیلی هم خوشکله. |:

داداش روکش طلا باشه یا فیبر کربن؟

یكم صبر كن ایفون 6 داره میادتو بازار..

خدایا، این پیجو برامون نگه دار، همه بگید آمییییین

آقا یکی فحشش بده من روزه ام خخخخ

تا کارت چی باشه، خیلی مهمه برای انیمیشن سازی بخوای استفاده کنی یا فقط در حد نقشه کشی!
لااقل سیستم عاملت مورد نظرت رو بگو!!!

مگه تازه از غار اصحاب کهف اومدی بیرون؟!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/31 - 15:24
+1