تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104955
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کارت شارژ گرفتم دادم دوستم میگم بخون رمزشو من بزنم
برداشته میگه
هیفده تیلیارد و نهصدو نود و سه میلیارد و..... :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:27
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضیا موقع استفاده از خود پرداز بعضیا آنچنان بهت زل میزنن که مجبوری به جای5تومن، 10تومن برداری که آبروت نره!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:14
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﺗﺼﺎﻭﯾﺮ ﻧﻔﺮﺍﺕ ﺑﺮﺗﺮ ﮐﻨﮑﻮﺭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺘﯿﺠﻪ
ﺭﺳﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺑﺎ ﺭﺗﺒﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﻌﮑﻮﺱ ﺩﺍﺭﻩ ﻫﺮ
ﭼﻪ
ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺑﺪﺗﺮ ﺭﺗﺒﻪ ﺑﻬﺘﺮ
ای ﭘﺪﺭ ﺧﻮﺷکلی ﺑﺴﻮﺯﻩ ﮐﻪ
نذاشت
ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺑﺸﻢ!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:12
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در music
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:04
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان این احسان علیخانی داره میگرده ببینه کی ازپروازدیروز که سقوط کرده جامونده تاسال دیگه دعوتش کنه برنامه ی ماه عسل
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 11:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب زنگ زدم آژانس
گفت:ماشین میخواین؟؟
.
.
.
.
.
منم گفتم:نه،امشب،شب مهتابه،حبیبم رو میخوام
سه چهار تا فحش داد...ملت اعصاب ندارن
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 10:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺷﻮﻫﺮ : ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦﮐﻪ ﻣﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ؟
ﺯﻥ : ﻧﻪ میرم ﺑﺎ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽﮐﻨﻢ
ﺯﻥ : ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺮﮒ ﻣﻦ ﺗﻮ چی؟ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ میکنی؟
ﺷﻮﻫﺮ : ﻧﻪ! منم ﺑﺎ ﺧﻮﺍﻫﺮﺕ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ..!

ینی یه همچین موجوداتِ وفاداری هستن مردا!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 10:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ازدواج
.
.
.
.
.
.
گذریست از چی بپوشم به چی بپزم
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 10:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرامردم اینجوری شدن؟!
دیشب خونه مامان بزرگمیناجمع بودیم،ی30-40نفری،
برگشتم گفتم:شب جمعه س،
همه باقیافه اینجوریo_Oبرگشتن سمت من!!
بابا! برا شادی روح اموات صلوات!!!
من چیکارکنم خب!!؟!
بچه پررو
دیدگاه  •   •   •  1393/05/24 - 10:39
+4