تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105006
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 16:45
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا به اهالیه روسیه میگن روس ولى به اهالى بوسنى نمیگن بوس؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 16:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
7 دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 16:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شما تو یه مهمونی بشین بغل یه بچه
اگه این جمله رو نگفت بیا تف كن تو كامنت !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گوشیتو میدی بازی كنم
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 16:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اوטּ نگاهـــے ڪــه گوشه اش

یه قطره اشــڪــ برق میزنه

به انــבازه ے تموم בرבآے בنیا سنگینه . .
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 16:10
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتی اونی که دیگه بهش زنگ نمیزنیم ، اما اگه بفهمیم خطش خاموشه دق میکنیم
به سلامتی اونی که هنوز دوسش داری ، ولی دیگه مال تو نیست
به سلامتی اس ام اس هایی که ، ویبرشون دنیامونو لرزوند
به سلامتی تمام پیام هایی که نوشتیم ، ولی ارسال نکردیم
به سلامتی مخاطب خاصی که ارزشش رو داره یه عمر تنها باشی، و نذاری کسی جاشو بگیره
به سلامتی اونی که هیچ وقت نمیتونی بهش زنگ بزنی ، ولی دلتم نمیاد شمارشو از توو گوشیت حذف کنی
به سلامتی اونی که اومد تنهاییشو باهام قسمت کنه ، اما اونقدر بخشنده بود که سهمشو گذاشت و رفت
به سلامتی اونی که فکر میکنیم تونستیم فراموشش کنیم ، اما وقتی شب خوابشو میبینیم کل روز رو پَکریم
به سلامتی کسی که به نبودنش عادت کردی ، ولی دلت بودنش رو میخواد
به سلامتی مادری که وقتی توو خونه ناراحتیم و هرچی تلاش میکنیم که چیزی متوجه نشه ، ولی موفق نمیشیم . . . بعد از چند دقیقه میگه از چی ناراحتی؟
به سلامتی مسئول داروخونه که اونم میدونه زخم خورده ایم ، که همیشه مابقی پولمون رو چسب زخم میده
به سلامتی اونی که تا اسم عشقش میاد بی اراده دلش میلرزه و بغضش میگیره از دلتنگی ، ولی به کسی نمیتونه بگه عاشق کیه ، حتی رفیقش
به سلامتی عاشق هایی که دوستی میکنند ، نه هوس
به سلامتی همۀ تنهاها که عشقشون رفته
به سلامتی اونایی که شکست خوردن و تنها شدن ، اما باز تاریخ تولد طرف رمز گوشیشونه
به سلامتی دل ، که وقتی میشکنه دیگه صداش درنمیاد
به سلامتی لب هایی که مدتهاست واقعی نمیخندند
به سلامتی اونایی که خوابشون پریشونه و به جای شب بخیر شنیدن ، آهنگ غمگین گوش میدن و اونقدر گریه میکنند تا خوابشون ببره
به سلامتی تمام لحظات شیرین زندگیمون که تا اومدیم لذتشو ببریم ، یا زود تموم شد یا سریع واسمون تلخش کردم
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 16:03
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﻦ ﭼﺮﺍ ﺁﻗﺎﻳﻮﻥ ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﺑﻪ ﭘﺎﺭﮎ ﺩﻭﺑﻞ
ﮐﺮﺩﻧﺸﻮﻥ ﻣﻴﻨﺎﺯﻥ؟

ﭼﻮﻥ ﺍﻳﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺎﺭﻳﻪ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻤﮏ ﻣﺎﻣﺎﻧﺸﻮﻥ ﺍﺯ
ﭘﺴﺶ ﺑﺮ ﻣﻴﺎﻥ !
4 دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 15:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سر قبر من کجاست؟
.
.
.

مکانی زیبا و دیدنی که مردان ایرانی برای سفر در تعطیلات به زنان خود وعده می دهند
.
.
زن : کجا بریم ؟
مرد : سر قبر من
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 15:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صُب داشتم میرفتم جایی رادیوی تاکسی روشن بود
تو رادیو پرسید که شما برای حفظ امنیت توی فضای مجازی چیکار می‌کنید؟
یه پسره زنگ زد گفت من توی فضای مجازی سعی می‌کنم اصلا به اینترنت وصل نشم خوش بحالشون دیگه یه سریا که عقل ندارن، راحت زندگی میکنن!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 15:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 15:45
+5