تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105013
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 18:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه هم نباید سگ درونت را کنترل کنی … گاهی آزادش بگذار تا

آنگونه که شایسته است با طرف مقابلت برخورd کنه :))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 18:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اقایون وقتی یه خانم بهشون میگه سردمه به سه دسته تقسیم میشن:
1- زرنگایی که بغلشون میکنن ؛)
2- اونایی که ژاکتشونو میدن :|
3- دسته سوم به دو دسته تقسیم میشن :
احمقایی که میگن : منم سردمه!!!
بیشعورایی که میگن : هیچم سرد نیست!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 18:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 18:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من هروقت خیلی خوشحال می‌شم وسطش یکم فک می‌کنم ببینم کجای کار می‌لنگه
که من انقدر خوشحالم
اصولا باید یه ضدحالی باشه توش نمی‌شه همینجوری که !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



بابا خدا پدر مادر مزاحم تلفنی های دهه شصت . هفتادو بیامرزه. این ایرانسل روی همشونو سفید کرده، دست همشونو از پشت بسته! کم کم داره تو مسائل خصوصی منم دخالت میکنه! یه هفته است بهم گیر داده میگه اگه سیم کارت اضافی داری بده به دوستت



دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا می دانید در قطب شمال تنها دو ماه تابستان امکان روشن کردن آتش در فضای ازاد وجود دارد و در نیمی از سال به دلیل سرمای شدید ،آتش به صورت بلور در می آید؟

آیا میدانید اگر بتوانید سر خود را سه بار پشت سر هم و در زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه محکم به دیوار بکوبید میگرنتان خوب می شود و اصلا دردتان نمی گیرد؟

آیا می دانید اگر در هنگام چشم درد بتوانید به کمک انگشت سبابه چشمتان را از حدقه در بیاورید دردتان بر طرف شده و در کمتر از یک ساعت یک چشم جدید به جای آن در می آید؟

آیا می دانید که همه اینها چرت و پرت بود؟!!!! آیا میدانید شما یک فرد بیکارید...
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
???? لامَصَــــــــــب اونقـَد كِه مـَن" خوشْــــــــــــــگِلَم"

خودِ "خوشـْگـــــِل "اونــــــقَد نیـــــــــــــس

✘ یِكـــــــے سَقـــــفو بِگیـــــــره نَیُفــته رو ســـــَرَم????
دیدگاه  •   •   •  1393/05/17 - 17:30
+4