تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105075
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روس ها به سیب زمینی میگن سیب زمینی

البته به زبونه خودشون ولی مطمئنم ترجمه ش همین میشه!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 16:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اس ام اس یک پسر ایرونی:

دلم واست تنگ شده همش دارم به تو فکر میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!

Send to >>

سپیده

روشنک

آناهیتا

گل نسا

سکینه

خانم شیرزاد

تزریقاتی سر کوچه

دختر همسایه روبرویی

دختر وسطی عمه ملوک اینا

دختری که دیروز تو مترو ازش شماره گرفتم هنوز اسمش رو نمیدونم

دختری که با تاپ فسفر ی و دامن صورتی تو عروسی پسر خاله ام خیلی قشنگ می رقصید

شماره نا شناسی که دیروز تو تاکسی از جیب مسافر جلو یی افتاد
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 16:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﯿﮕﻦ ﻭﺍﺱ ﮐﺴﯽ ﺑﻤﯿﺮﮐﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﺐ ﮐﻨﻪ ..
.
.
.
.
.
.
.
.
ﮐﺴﯽ ﺗﺐ ﻧﮑﺮﺩ؟
.
.
.
.
.
.
.ﺳﺮﻓﻪ ﭼﯽ؟؟ .....
.
.
.
ﻋﻄﺴﻪ ﻫﻢ ﻧﺒﻮﺩ؟
.
.
.
.
. ﺳﮑﺴﮑﻪ؟!!
.
.
.
ﺍﺻﻠﻦ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺖ؟؟ ....
ﺑﺮﻡ؟ !!!
ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﻓﺼﻠﯽ ﻫﻢ ﻗﺒﻮﻟﻪ ها...!
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭﺩ ﻧﮑﻨﻪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪﯼ ﻫﻤﻪ ﺭﻭ ﺷﻔﺎ ﺩﺍﺩﯼ!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 16:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 15:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد قُد ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آفرین همینجور ادامه بدی تا شب [!] میزاری =))))))))))))))) =))))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 15:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به اسرار یکی از دوستام رفتم گالری نقاشی ٬مثل همه زول زدم به تابلو یکی اومد کنارم گفت :میبینی عجب تقارنی گفتم عالیه٬پرسید چه سبکی کار میکنی ٬منم که تعطیل گفتم هیبنوتیزم٬یارو ول کرد رفت فکر کنم رفت خودشو از پشت بام بندازه پایین!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 15:46
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این که میگن آدم تو محدودیت ها پیشرفت میکنه واقعا راست میگن
مثلا خود من 10 دقیقه نتم قطع شد تو همین محدودیت
تونستم.............................

نت همسایه رو هک کنم :)
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 15:42
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی فهمیدم به پو هم فطریه تعلق میگیره
میخوام بچمو اهدا کنم کسی نمیخوادش؟؟؟؟
۵۰ سالشه ۳۰۰ تا سکه هم داره خیلی خوشگل
و ناز هم هست یخچالش هم پره ..
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 15:09
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره پست گذاشته توله سگه من کیه...؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اونوقت تمام پسرایه ادلیستش زیره پستش شروع به هاپ هاپ کردن...
ولی من رویه حسابم با این توله سگ ها نیس..
با اون دیوثیه که زیر پستش کامنت گذاشته من پاکوتام..
من پاکوتام تو رو خدا منو انتخاب کن..
دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 15:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/7 - 13:46
+2